Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Piller du næse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.969 visninger
74 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2012

Anonym trådstarter

Nu kan alle svare anonymt, så man ikke behøver være bange for at svare.

Men piller du næse?

Synes det er blevet et meget tabu emne, og mange lyder til ikke at gøre det, men ser man på folk, når de tror ingen ser dem, så er der alligevel mange som gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Anonym

Jæp - Piller næse Og nulrer ører, selvom folk der har forstand på ører siger at man ikke må nuldre ørerne med vatpinde og sager. Men det gør jeg stort set hver dag

Anmeld

2. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Addd klamt! 

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jæp - Piller næse Og nulrer ører, selvom folk der har forstand på ører siger at man ikke må nuldre ørerne med vatpinde og sager. Men det gør jeg stort set hver dag

Hi hi 

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Ja.
Gør det hverdag når jeg er i bad

Synes næsten det er klamt, hvis folk ikke gør det og render rundt med en næse fyldt med en masse

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Addd klamt! 

Jeg går ud fra at du ikke piller næse så?

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja.
Gør det hverdag når jeg er i bad

Synes næsten det er klamt, hvis folk ikke gør det og render rundt med en næse fyldt med en masse

Ja det kan du jo egentlig have ret i. Har ikke før tænkt på det på den måde, men jeg vil da give dig helt ret. Så har man også en undskyldning for at gøre det 

Anmeld

2. august 2012

Anonym

jag HADER virklig og have noget i næsen, så der bliver gjordt rent et par gange om dagen,

Anmeld

2. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Nu kan alle svare anonymt, så man ikke behøver være bange for at svare.

Men piller du næse?

Synes det er blevet et meget tabu emne, og mange lyder til ikke at gøre det, men ser man på folk, når de tror ingen ser dem, så er der alligevel mange som gør.

Ja hvis man lige har noget siddende plejer jeg at tage et stykke papir til det .. Så det ikke er fingrerne men et stykke papir .. Det er da vildt ubehaligt at ha noget siddende 

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ja det kan du jo egentlig have ret i. Har ikke før tænkt på det på den måde, men jeg vil da give dig helt ret. Så har man også en undskyldning for at gøre det 

Hehe

Ej, jeg kan ikke ha' hvis jeg kan mærke der sidder noget i næsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.