Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

lisesp83

morethanperfect skriver:

Ja hvis man lige har noget siddende plejer jeg at tage et stykke papir til det .. Så det ikke er fingrerne men et stykke papir .. Det er da vildt ubehaligt at ha noget siddende 

Haha søde. Er du nu sikker på, at du ikke står med en hel finger og graver?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

lisesp83

Altså, hvis jeg kan mærke der er noget i min smukke næse, så bruger jeg et stykke papir.

Og nogle gange fingeren , men jeg vasker altså hænder bagefter . Og jeg smider ikke rundt med bussemændene  haha

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Ja gu piller jeg næse... men IKKE offentligt!

Anmeld

2. august 2012

Isabella_mor

ja det gør jeg. og dem der siger de ikke gør, de lyver...  

jeg gør det altid på toilettet fordi der er papir til at tage det med, og så skal jeg jo vaske hænder anyways bagefter.. 

det er faktisk en god vane da der sidder mange affaldsstoffer, og jeg vil ærligt talt hellere pille det ud end hvis de ligepludselig faldt ud af næsen ned i min mad  eller på bordet eller noget mens jeg sad og talte med nogen.. 

det er faktisk en værre vane at rense ører med vatpinde end det er at pille næsen... at pille næsen er ikke klamt, det er jo ens egen krop, det svarer til at gnide søvn ud af øjnene..

mht til mine unger f.eks. de skal ikke vokse op med at det er ulækkert at pille næse, men de skal lære at man gør det på toilettet med papir til at tørre dem af eller til at tage dem med. og så vaske finge bagefter... så de lærer at man ikke piller næste over det hele. og især ikke ved bordet osv...

på den måde kan det blive til en ting man gør ligesom jeg hvor det foregår på wc'et f.eks. 

i min verden er det en naturlig ting...

og jeg nægter at svarer anonymt på det for jeg syntes bestemt ikke det er klamt... 

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jag HADER virklig og have noget i næsen, så der bliver gjordt rent et par gange om dagen,

Anmeld

2. august 2012

lisesp83

MorDk skriver:

Ja gu piller jeg næse... men IKKE offentligt!

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

ja det gør jeg. og dem der siger de ikke gør, de lyver...  

jeg gør det altid på toilettet fordi der er papir til at tage det med, og så skal jeg jo vaske hænder anyways bagefter.. 

det er faktisk en god vane da der sidder mange affaldsstoffer, og jeg vil ærligt talt hellere pille det ud end hvis de ligepludselig faldt ud af næsen ned i min mad  eller på bordet eller noget mens jeg sad og talte med nogen.. 

det er faktisk en værre vane at rense ører med vatpinde end det er at pille næsen... at pille næsen er ikke klamt, det er jo ens egen krop, det svarer til at gnide søvn ud af øjnene..

mht til mine unger f.eks. de skal ikke vokse op med at det er ulækkert at pille næse, men de skal lære at man gør det på toilettet med papir til at tørre dem af eller til at tage dem med. og så vaske finge bagefter... så de lærer at man ikke piller næste over det hele. og især ikke ved bordet osv...

på den måde kan det blive til en ting man gør ligesom jeg hvor det foregår på wc'et f.eks. 

i min verden er det en naturlig ting...

og jeg nægter at svarer anonymt på det for jeg syntes bestemt ikke det er klamt... 

Rigtig godt svar synes jeg. Og er bestemt helt enig!

Anmeld

2. august 2012

Anonym

He he, syntes næsten det kunne være sjovt at høre hvor mange der så spiser det de piller ud af næsen.....??

Anmeld

2. august 2012

MorDk

He he, syntes næsten det kunne være sjovt at høre hvor mange der så spiser det de piller ud af næsen.....??

Tror du nogle vil svare på det?

Jeg gjorde det helt vildt meget som barn! Men det gør jeg ærligt talt ikke mere... det er altså en tand for ulækkert sys jeg!

Anmeld

2. august 2012

Anonym

MorDk skriver:

Tror du nogle vil svare på det?

Jeg gjorde det helt vildt meget som barn! Men det gør jeg ærligt talt ikke mere... det er altså en tand for ulækkert sys jeg!

Du svarede da.

Syntes også det er ulækkert, men jeg syntes bare jeg har set rigtig mange i sådan nogle videoer gøre det, når de tror de ikke bliver set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.