Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

lisesp83

Anonym skriver:

He he, syntes næsten det kunne være sjovt at høre hvor mange der så spiser det de piller ud af næsen.....??

Ej ad, der står jeg af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Anonym

lisesp83 skriver:

Ej ad, der står jeg af  

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Du svarede da.

Syntes også det er ulækkert, men jeg syntes bare jeg har set rigtig mange i sådan nogle videoer gøre det, når de tror de ikke bliver set

Ja det har du ret i... ad bad...

Haha ja jeg svarede men jeg mente: Om nogle ville skrive hvis de gjorde...

Anmeld

2. august 2012

Kay

jeg svare helt ærligt og ikke anonymt... ja det gør jeg.... jeg hader at der sidder noget og irritere! jeg gør det når jeg alligevel sidder på toilettet og vasker jo så fingre bag efter...

jeg prutter og bøvser også...

og jeg tror simpelthend ikke på at der er nogle i denne verden der ikke piller næse... om det er med papir eller hvad det er så fjerner man da det der sidder og iritere... det er min overbevisning...

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Kay skriver:

jeg svare helt ærligt og ikke anonymt... ja det gør jeg.... jeg hader at der sidder noget og irritere! jeg gør det når jeg alligevel sidder på toilettet og vasker jo så fingre bag efter...

jeg prutter og bøvser også...

og jeg tror simpelthend ikke på at der er nogle i denne verden der ikke piller næse... om det er med papir eller hvad det er så fjerner man da det der sidder og iritere... det er min overbevisning...

JA... tænker hvordan kan man lade være med at pille næse?

Anmeld

2. august 2012

-Sigrid-

Haha ja! Når jeg har noget i næsen skal det UD! Syntes det andet er ubehageligt og ulækkert - og datteren får heller ikke lov til at have bussemænd

Anmeld

2. august 2012

Kay

MorDk skriver:

JA... tænker hvordan kan man lade være med at pille næse?

det kan man ik... det er lige som dem der ik prutter... det kan man ik...   siger ikke folk lyver... bare at de pynter på sandheden... garanteret ved at kalde det noget andet end det, det er

Anmeld

2. august 2012

lisesp83

Kay skriver:

det kan man ik... det er lige som dem der ik prutter... det kan man ik...   siger ikke folk lyver... bare at de pynter på sandheden... garanteret ved at kalde det noget andet end det, det er

enig

Jeg prutter da også, dog ikke i forsamlinger  haha

Anmeld

2. august 2012

MorDk

lisesp83 skriver:

enig

Jeg prutter da også, dog ikke i forsamlinger  haha

Jeg prutter også BIG TIME  Når jeg er HJEMME...

Anmeld

2. august 2012

TeamRocket

Ja jeg piller næse for det er ikke altid jeg kan få noget ud hvis jeg bare pudser næse men ikke offentligt, og jeg kunne ikke drømme om at spise det, jeg renser også søvn væk om morgnen og renser øre ofte. Men jeg er seriøst ved at brække mig når folk i bussen sidder og piller næse og så bare knipser det væk fra fingrene! Der burde deres forældre måske lige have lært dem at visse ting gør man bare ikke og slet ikke foran andre. Jeg hader at se min mand pille næse og jeg ber ham gå ud på wcet hver gang. Men jeg synes ikke det er et pinligt emne- altså det er min næse og jeg kan vel gøre hvad jeg vil med den så længe jeg ikke tvinger andre til at kigge på Personligt mener jeg at det er langt klammere at bide negle end at pille næse. Der får man jo en hel dags bakterier i munden

Min dreng har forresten lige lært at pille næse og han synes det er vildt spændene haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.