Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Anonym

Jeg gør.

Og jeg er rigtig flov over det!

Men det er blevet en vane, så så snart jeg tænker på andre ting, gør jeg det alligevel.... Pinligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Becks

Ja det gør jeg da..

Altså i et behersket omfang! Og så spiser jeg dem ikke! Det kan jeg ikke døje når andre gør

Det er jo fuldstændig normalt, lige så normalt som at lægge dej på toilettet...

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Dustmuz skriver:

absolut..

jeg plejer at torturere kæresten inde i sengen.. så ligger hun der og putter op af en..
Så letter man lige en storm, og løfter dynen over imod hende..

udfaldet af dette er at jeg er ved at omkomme af grin og hun ihærdigt prøver og lufte ud..

meget meget komisk..
burde næsten indsendes til "Americas funniest homevidios" (bare i en dansk udgave)

Uhu lige min stil!! Hvis du nogensinde får udgivet en sådan hjemmevideo, så sidder jeg klar til at ligge flad af grin, på forreste række

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nu kan alle svare anonymt, så man ikke behøver være bange for at svare.

Men piller du næse?

Synes det er blevet et meget tabu emne, og mange lyder til ikke at gøre det, men ser man på folk, når de tror ingen ser dem, så er der alligevel mange som gør.

Ja jeg gør! kan ikke klare at have noget i næsen der ikke skal være der! Og siger også til andre hvis de har en bussemand

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Bebsen skriver:

Hahahaha, genialt

Prutte gør jeg kun i det skjulte, syns det er SÅ ulækkert at prutte offentligt! Men bøvse er jeg lidt for god til - ret dobbelt moralsk, i know!
Mine veninder igennem 10 år har KUN hørt mig prutte da jeg havde veer, og min sidste kæreste (1.5 år) hørte mig aldrig prutte - og lugten fik hunden skylden for, hahaha

Kh Ida.

Hihihihi hvor skægt den stakkels hund har både måtte finde sig i lugten, og tage skylden ja når man ligger med veer, så er man vist ret ligeglad med en prut

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Det tror jeg gernedet et nok mest din "hudløs ærlige" måde at skrive det på, som simpelthen er så morsom

Hi hi  tør jo kun være så ærlig fordi jeg kan være anonym

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hi hi  tør jo kun være så ærlig fordi jeg kan være anonym

For det!

Anmeld

2. august 2012

Savannah

Dustmuz skriver:

absolut..

jeg plejer at torturere kæresten inde i sengen.. så ligger hun der og putter op af en..
Så letter man lige en storm, og løfter dynen over imod hende..

udfaldet af dette er at jeg er ved at omkomme af grin og hun ihærdigt prøver og lufte ud..

meget meget komisk..
burde næsten indsendes til "Americas funniest homevidios" (bare i en dansk udgave)

Hahahaha! Som taget ud af mit liv! Min kæreste gør præcis det samme.

Og ja, gu' piller jeg næse! Med fingeren! Kan slet ikke have noget der irriterer i min næse og så går jeg på toilettet og renser ud
Vasker selvfølgelig fingre bagefter! Kunne aldrig spise dem, det er jo affaldsstoffer som kroppen skal AF med.

Anmeld

2. august 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Uhu lige min stil!! Hvis du nogensinde får udgivet en sådan hjemmevideo, så sidder jeg klar til at ligge flad af grin, på forreste række

må igang med at montere skjult kamera i soveværelset

jeg skal gerne sidde ved siden af dig og medbringe popcorn

Anmeld

2. august 2012

Dustmuz

Sally-Slingshot skriver:

Hahahaha! Som taget ud af mit liv! Min kæreste gør præcis det samme.

Og ja, gu' piller jeg næse! Med fingeren! Kan slet ikke have noget der irriterer i min næse og så går jeg på toilettet og renser ud
Vasker selvfølgelig fingre bagefter! Kunne aldrig spise dem, det er jo affaldsstoffer som kroppen skal AF med.

tror det er noget alle fyre gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.