Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Ja.
Gør det hverdag når jeg er i bad

Synes næsten det er klamt, hvis folk ikke gør det og render rundt med en næse fyldt med en masse

Man kan altså rense næsen på andre måder også
Selv skyller jeg næsen med vand flere gange dagligt, så jeg har aldrig noget til at sidde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Clisolka

Selvfølgelig piller jeg da næse! Syntes det er ret ubehageligt hvis der sidder noget og generer  

Anmeld

2. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

He he, syntes næsten det kunne være sjovt at høre hvor mange der så spiser det de piller ud af næsen.....??

Eeeuuuuuw! Jeg gjorde det som barn, og fik ret tit børneorm af det - så har jeg ikke gjort det siden 

Anmeld

2. august 2012

Anonym

PT skriver:

Man kan altså rense næsen på andre måder også
Selv skyller jeg næsen med vand flere gange dagligt, så jeg har aldrig noget til at sidde

Det er bare nemmer i bruseren, så kan man lige få " tømt " næsen haha...

Anmeld

2. august 2012

B&J

jaa det gør jeg men mest hvis der sidder noget og er træls man ikke kan puste ud... ellers ikke tror de fleste gør

Anmeld

2. august 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Ja jeg piller næse for det er ikke altid jeg kan få noget ud hvis jeg bare pudser næse men ikke offentligt, og jeg kunne ikke drømme om at spise det, jeg renser også søvn væk om morgnen og renser øre ofte. Men jeg er seriøst ved at brække mig når folk i bussen sidder og piller næse og så bare knipser det væk fra fingrene! Der burde deres forældre måske lige have lært dem at visse ting gør man bare ikke og slet ikke foran andre. Jeg hader at se min mand pille næse og jeg ber ham gå ud på wcet hver gang. Men jeg synes ikke det er et pinligt emne- altså det er min næse og jeg kan vel gøre hvad jeg vil med den så længe jeg ikke tvinger andre til at kigge på Personligt mener jeg at det er langt klammere at bide negle end at pille næse. Der får man jo en hel dags bakterier i munden

Min dreng har forresten lige lært at pille næse og han synes det er vildt spændene haha

Nu du skriver det: hvorfor skal folk altid pille i deres næser når jeg sidder overfor dem i s-toget - og sjovt nok lader de som ingenting og stikker fingeren i munden bagefter 

Anmeld

2. august 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

He he, syntes næsten det kunne være sjovt at høre hvor mange der så spiser det de piller ud af næsen.....??

Et eller andet sted så håber jeg da virkelig ikke der er nogen over 3 år der gør det. Det er da uhygienisk af helvedes til, og ja direkte klamt. Ta en østers istedet!

Anmeld

2. august 2012

TeamRocket

Babymor2010 skriver:

Nu du skriver det: hvorfor skal folk altid pille i deres næser når jeg sidder overfor dem i s-toget - og sjovt nok lader de som ingenting og stikker fingeren i munden bagefter 

Oh nooo! Seriøst? Jeg har aldrig hørt om voksne der gør det, ej heller set det. Min datter på 4 år kunne ikke drømme om at æde en bussemand (men at sætte den bag sengen og gi hunden skylden kan man jo altid) Men nej, jeg mister seriøst appetiten ved tanken om at nogen ville spise det. Det er bakterier ?! Det kan umuligt være normale mennesker.

Anmeld

2. august 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Oh nooo! Seriøst? Jeg har aldrig hørt om voksne der gør det, ej heller set det. Min datter på 4 år kunne ikke drømme om at æde en bussemand (men at sætte den bag sengen og gi hunden skylden kan man jo altid) Men nej, jeg mister seriøst appetiten ved tanken om at nogen ville spise det. Det er bakterier ?! Det kan umuligt være normale mennesker.

Yes jeg har pendlet med DSB i 13 år nu, og jeg har efterhånden set mange voksne gøre det i fuld offentlighed i toget  

Anmeld

2. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jeg går ud fra at du ikke piller næse så?

NeJ! Jeg renser min næse hver dag med vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.