Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Silas&Mille

Begge hjemmegående lige pt

Jeg er på barsel og får KH, men søger med lys og lygte efter job, da jeg er ved at blive sindsyg af at gå hjemme. Men har så også haft barsel siden 5. december 2010

Kæresten kunne desværre ikke få forlænget sin kontrakt pga nedslæringer, så han er hjemme på dagpenge. Han søger også med lys og lygte efter nyt arbejde.

Vi søger begge to fuldtidsstillinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Silas&Mille

Maja_4000 skriver:

Jeg er også i butik nu

Det er fordi hans gamle chef muligvis får en deltidsstilling ledig .. Og det ville være "drømmen" at komme til at arbejde for ham igen .. Men han vil ikke engang sige at han er interesseret fordi det "bare" er deltid

undskyld, men så er han jo ikke videre interesseret i at arbejde, eller.... ?

i dag er deltid bestemt bedre end ingenting og hvis han gerne vil arbejde for hans gamle chef er det da bare med at vise interesse. En deltidsstilling kan sagtens gå hen og blive til en fuldtidsstilling en dag

Anmeld

30. juli 2012

K&S

twinny skriver:

bum bum. Vi er begge på selv studie som er et fuldtidsstudie. Så vi er kun i skole 4 gange om måneden.

Læser I det samme? Og hvad? :-) jaaaa, jeg er lidt nysgerrig ;-) 

Anmeld

30. juli 2012

Mother-love

Kæresten førtidspensionist og jeg er sygemeldt.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

K&S skriver:

Læser I det samme? Og hvad? :-) jaaaa, jeg er lidt nysgerrig ;-) 

Ja, vi læser sammen. Vi fandt hinanden på HF og hvor vi gik i klasse sammen.

Og nu har vi så valgt at læse ernæring og sundhed sammen. Så vi er næsten sammen 24 timer i døgnet.

Anmeld

30. juli 2012

K&S

twinny skriver:

Ja, vi læser sammen. Vi fandt hinanden på HF og hvor vi gik i klasse sammen.

Og nu har vi så valgt at læse ernæring og sundhed sammen. Så vi er næsten sammen 24 timer i døgnet.

Det er da dejligt for jer! Hvad kan man bruge den udd. til? :-) 

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvorfor ville det være rarest hvis han får et deltidsarbejde?

Fordi vi ikke har fået barn for at hun skal være i vuggestuen fra 6.30 - 17 Og det ville hun nok være hvis vi begge arbejder fuld tid

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Silas&Mille skriver:

undskyld, men så er han jo ikke videre interesseret i at arbejde, eller.... ?

i dag er deltid bestemt bedre end ingenting og hvis han gerne vil arbejde for hans gamle chef er det da bare med at vise interesse. En deltidsstilling kan sagtens gå hen og blive til en fuldtidsstilling en dag

Han er bare dum Han har aldrig skullet søge job før , så jeg tror ikke helt han har fattet hvor svært det er at finde

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Amagerpigen82 skriver:

Den mulighed manglede jeg også...

Jeg har stemt vi begge arbejder fuldtid for det er det vi får løn for Men det er godt nok sjældent at nogen af os er under de 45-50 timer på en uge...

Hvorfor gider du arbejde så meget uden at få løn for det ?

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

TILLYKKE !!!!  

Jeg har elevplads, fuldtid.. Og kæresten arbejder på uni, fuld tid

Jeg kunne da godt arbejde deltid engang.. Når jeg fik børn.. men kun hvis jeg havde nok penge.. Det er jo dyrt ..  

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.