Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Clisolka

Herhjemme er det mig der er på fuldtid (37 timer) + 4½ times transport hver dag. Min kæreste er i aktivering med henblik på at komme i fleksjob, han arbejder 4 timer dagligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Mor til Ella

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået elevplads () Og jeg skal jo så selvfølgelig på fuldtid .. Min kæreste er blevet opsagt og har en måned tilbage på sit arbejde .. Jeg synes derfor det kunne være smart , hvis han fik en deltidsstilling , men dét vil han slet ikke høre tale om

Derfor denne afstemning (mest af nysgerrighed )

Og hvis nogle har et godt råd til hvordan jeg får overbevist ham , vil jeg meget gerne høre det

Stemt andet, da vi begge har LANGT over 37 timer.....

Anmeld

30. juli 2012

Amagerpigen82

Mor til Ella skriver:

Stemt andet, da vi begge har LANGT over 37 timer.....

Den mulighed manglede jeg også...

Jeg har stemt vi begge arbejder fuldtid for det er det vi får løn for Men det er godt nok sjældent at nogen af os er under de 45-50 timer på en uge...

Anmeld

30. juli 2012

Mor til Ella

Amagerpigen82 skriver:

Den mulighed manglede jeg også...

Jeg har stemt vi begge arbejder fuldtid for det er det vi får løn for Men det er godt nok sjældent at nogen af os er under de 45-50 timer på en uge...

Jeg ca 60 når jeg ikke er på barsel.

Kæresten ca 45....

Ville gerne at det var anderledes

Anmeld

30. juli 2012

babymus77

Begge fuld tid... Jeg arb også fast hver 2 week... Kæresten har fri hver fredaglørdag søndag, så det passer meget fint;-) 

Anmeld

30. juli 2012

MorEllen

Har stemt at begge jobber fuldtid, for det gør vi lige nu.. og det er bare for meget.. Vi får så vidt hverdagen til at gå op, og jeg er træt efter en lang arbeidsdag med en time kørsel hver vej.. Det er heller ikke så tit vi har en friweekend sammen da vi begge er i turnus.
MEN, nu har min mand fået nyt arbejde så vi skal flytte.. jeg har  ikke fået noget endu, men søger helt klart en deltidsstilling.. Vil ikke arbejde fuldtid når jeg har små børn.. så jeg krydser fingre for at jeg finder en deltidsstilling et eller andet sted..

Håber din kæreste vil forstå verdien i at arbejde lidt mindre..

Anmeld

30. juli 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået elevplads () Og jeg skal jo så selvfølgelig på fuldtid .. Min kæreste er blevet opsagt og har en måned tilbage på sit arbejde .. Jeg synes derfor det kunne være smart , hvis han fik en deltidsstilling , men dét vil han slet ikke høre tale om

Derfor denne afstemning (mest af nysgerrighed )

Og hvis nogle har et godt råd til hvordan jeg får overbevist ham , vil jeg meget gerne høre det

TILLYKKE !!!!  

Jeg har elevplads, fuldtid.. Og kæresten arbejder på uni, fuld tid

Jeg kunne da godt arbejde deltid engang.. Når jeg fik børn.. men kun hvis jeg havde nok penge.. Det er jo dyrt ..  

Anmeld

30. juli 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Herhjemme er det mig der er på fuldtid (37 timer) + 4½ times transport hver dag. Min kæreste er i aktivering med henblik på at komme i fleksjob, han arbejder 4 timer dagligt 

4½ times transport til sammen ?!!!! 

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

4½ times transport til sammen ?!!!! 

Jeps, 2 timer og 15 min efter jeg er gået ud af min dør, sidder jeg på  mit kontor 

Anmeld

30. juli 2012

mortilnoahogmelina

Her er manden fuldtid + det løse som er meget .
Jeg er desværre ledig gravid i uge
27+ .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.