Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

lukaj

Maja_4000 skriver:

Skal man have uddannelse for at få sådan et job ?

jeg er også handicaphjælper og jeg har kun 10 klasse

her arbejder jeg med en døgnvagt og så 4 dage fri. så ca 6 vagter i mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Maja_4000

lukaj skriver:

jeg er også handicaphjælper og jeg har kun 10 klasse

her arbejder jeg med en døgnvagt og så 4 dage fri. så ca 6 vagter i mdr

Nej hvor fedt

Anmeld

31. juli 2012

-Sigrid-

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået elevplads () Og jeg skal jo så selvfølgelig på fuldtid .. Min kæreste er blevet opsagt og har en måned tilbage på sit arbejde .. Jeg synes derfor det kunne være smart , hvis han fik en deltidsstilling , men dét vil han slet ikke høre tale om

Derfor denne afstemning (mest af nysgerrighed )

Og hvis nogle har et godt råd til hvordan jeg får overbevist ham , vil jeg meget gerne høre det

Vi begynder begge i skole i august, og så er det 8-15.30 x 5 for begge

Anmeld

31. juli 2012

Alexander&Lærke

Kæresten arbejder fuldtid, jeg arbejder i gennemsnit 32 t ugenligt i bla vagter, har weekend arbejde hver 3 weekend og 4 aftenvagter over 6 uger. Jeg valgte selv at gå ned i tid, da jeg vendte tilbage efter barsel med vores den første, for at få det til at fungere herhjemme, det har været en god ordning, når man skal arbejde aften og weekend også..

Anmeld

31. juli 2012

Laulund87

Har stemt andet da jeg er førtidspensionist og min mand er i lære som anlægsgartner

Anmeld

1. august 2012

AnneBJ

Fra på mandag:

Mor: praktik (pæd udd.) 32,5 timer om ugen

Far: fuldtid

Fra 1. feb er jeg tilbage på studiet, til et halvt år med opgaver, så der bliver mange timers arbejde, men det kan gøres efter vores søn er puttet + mens han er i vuggestue = korte dage i vs!

Jeg har heller ikke fået barn for at få ham passet i hele insts. åbningstid, jeg forstår godt dine argumenter for deltid TS! 

Anmeld

1. august 2012

CamillaSoefelt

Tilmeldt skriver:

Jeg er handicaphjælper.. Arbejder døgnvagter, og lidt an på hvordan vagterne falder har jeg 164-168 timer om mdr.!

Hvor fedt! Men hvordan fungerer det så? Tænker hvis man har 1-2 vagter ugentligt? Hvordan er lønnen? Forstår ik hvordan du kan have 164-168 timer mdr? Med kun en døgnvagt pr uge? Eller er det så en 6-7 vagter i mdr?

Er det hårdt for rygen?

Sorry alle de spørgsmål men da et genialt job når man har børn?!

Anmeld

1. august 2012

LouiseRH

Kæresten og jeg blev begge færdig på HG i januar.
Nu er jeg så på barsel og han søger elevplads

Anmeld

1. august 2012

oerbaek

jeg har egentlig svarte begge fuld tid men det gør vi først her fra den 13 august da jeg skal til at starte på uddannelse. men de sidste godt 2 år har det været far arbejder fuldtid og mor hjemmegående (først barsel så ledig)

Anmeld

1. august 2012

Maja_4000

AnneBJ skriver:

Fra på mandag:

Mor: praktik (pæd udd.) 32,5 timer om ugen

Far: fuldtid

Fra 1. feb er jeg tilbage på studiet, til et halvt år med opgaver, så der bliver mange timers arbejde, men det kan gøres efter vores søn er puttet + mens han er i vuggestue = korte dage i vs!

Jeg har heller ikke fået barn for at få ham passet i hele insts. åbningstid, jeg forstår godt dine argumenter for deltid TS! 

Tak Godt det ikke kun er mig der har det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.