Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Haha ja 13 år er mange - og især på samme arbejdsplads  Jeg er kontorassistent 

Så er du vist også meget glad for dit job ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Så er du vist også meget glad for dit job ?

Jeg elsker mine kollegaer, det er ikke det, men rejsetiden.. Jeg kunne godt snart tænke mig at prøve noget nyt. Det er mit første og eneste job jeg har haft  Under barslen "barslede" jeg med tanken om at starte på studie, men men men så gik tiden, og jeg kom aldrig videre med det 

Anmeld

30. juli 2012

132319

Jeg har stemt "begge deltid" men jeg er kun mig

Jeg har 28 timer og ville gerne have mere men stillingen er kun på det antal timer

Anmeld

30. juli 2012

MinNoah

Jeg har 25 timer i en børnehave (men har altid ekstra vikar timer stort set) men har stemt mor deltid og far fuldtid. Far arbejder på et reklamebureau 8-16 hver dag, pånær fredag der er det 8-13.

Indimellem skal han dog med arbejdet på ture for at skaffe nye kunder - så der overnatter de ude - men det sker måske 2-3 gange årligt

Anmeld

30. juli 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jeg elsker mine kollegaer, det er ikke det, men rejsetiden.. Jeg kunne godt snart tænke mig at prøve noget nyt. Det er mit første og eneste job jeg har haft  Under barslen "barslede" jeg med tanken om at starte på studie, men men men så gik tiden, og jeg kom aldrig videre med det 

Det kan jeg dælme godt forstå  

Jeg håber du finder noget andet engang .. Det ville være godt ...

Anmeld

30. juli 2012

XXSS

Jeg har en 37 timers stilling på jobbet, men arbejder nok sammenlagt mellem 37-60 timers (alt udover de 37 foregår hjemmefra når det passer mig), min mand bestemmer selv, hvornår han vil afholde møder så det er fedt og meget fleksibelt.. Vi henter som oftest begge unger sammen, helt fantastisk at det kan lade sig gøre.

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Det kan jeg dælme godt forstå  

Jeg håber du finder noget andet engang .. Det ville være godt ...

Takker 

Anmeld

30. juli 2012

twinny

bum bum. Vi er begge på selv studie som er et fuldtidsstudie. Så vi er kun i skole 4 gange om måneden.

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Meget fjollet
Det forstår jeg godt , jeg ville også gerne have deltid , det er bare ikke en mulighed som elev

Nej, det er vel også naturligt, at man som elev skal være på fuld tid Du må bearbejde ham

Anmeld

30. juli 2012

heaven

jeg arbejder 31 timer, og min mand arbejder 37

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.