Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Mom2

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået elevplads () Og jeg skal jo så selvfølgelig på fuldtid .. Min kæreste er blevet opsagt og har en måned tilbage på sit arbejde .. Jeg synes derfor det kunne være smart , hvis han fik en deltidsstilling , men dét vil han slet ikke høre tale om

Derfor denne afstemning (mest af nysgerrighed )

Og hvis nogle har et godt råd til hvordan jeg får overbevist ham , vil jeg meget gerne høre det

Hvis han ryger på kontanthjælp og ikke dagpenge skal han bare arbejde mere end 18timer mere om ugen (hvis han er under 25år) for at tjene mere end på kontanthjælp...

Argument der måske kan hjælpe ham til at søge deltidsstilling?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Maja_4000

Christina9870 skriver:

Hvis han ryger på kontanthjælp og ikke dagpenge skal han bare arbejde mere end 18timer mere om ugen (hvis han er under 25år) for at tjene mere end på kontanthjælp...

Argument der måske kan hjælpe ham til at søge deltidsstilling?!

Han vil få dagpenge .. Derudover er han jo forsøger , så han ville få de der 13.000 på kh

Anmeld

31. juli 2012

Mom2

Maja_4000 skriver:

Han vil få dagpenge .. Derudover er han jo forsøger , så han ville få de der 13.000 på kh

Nårh ja rigtig nok

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Christina9870 skriver:

Nårh ja rigtig nok

Det havde ellers været et godt argument Hehe

Anmeld

31. juli 2012

klmf

Har skrevet begge på fuld tid, selvom virkeligheden nok nærmer sig tre fuldtidsjobs sammenlagt

Anmeld

31. juli 2012

Lone Jakobsen

vi arbejder begge fuldtid, og jeg arbejder endda lidt mere

til gengæld arbejder jeg hjemme.

Anmeld

31. juli 2012

lukaj

Tilmeldt skriver:

Vi arbejder begge fuldtid, men jeg har døgnvagter, så arbejder kun 6-7 dage om mdr.!

Det er bare den fedeste løsning ever, for ejg har så meget fritid!

det er det samme her

og ja det er en fantastisk ordning med de døgnvagter

Anmeld

31. juli 2012

Mor-til-asta-09

Maja_4000 skriver:

Fordi vi ikke har fået barn for at hun skal være i vuggestuen fra 6.30 - 17 Og det ville hun nok være hvis vi begge arbejder fuld tid

Vores andres børn tager jo ikke skade af at være i børnehave fra 6.30-16.00. Så tror heller ikke jeres gør

Er desværre sådan i dagens danmark at man skal arbejde for at få penge, også må man hygge lidt ekstra i weekenderne.

Men kan nu godt forstå din mand ikke ville være tilfreds med at være deltids, ville min heller ikke..

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Mor-til-asta-09 skriver:

Vores andres børn tager jo ikke skade af at være i børnehave fra 6.30-16.00. Så tror heller ikke jeres gør

Er desværre sådan i dagens danmark at man skal arbejde for at få penge, også må man hygge lidt ekstra i weekenderne.

Men kan nu godt forstå din mand ikke ville være tilfreds med at være deltids, ville min heller ikke..

Tror da heller ikke hun ville tage skade , men jeg synes bare ikke børn skal "opbevares" på den måde .. Hvis vi havde råd gik jeg hjemme i hvert fald 2 år endnu , men det har vi desværre ikke

Anmeld

31. juli 2012

Amagerpigen82

Maja_4000 skriver:

Hvorfor gider du arbejde så meget uden at få løn for det ?

Arbejdet bærer jo lønne i sig selv

Tjaa... det er en del af vilkårene i den type jobs vi sidder i at man er ansat uden overarbejdsbetaling uanset hvor mange timer man nu ender med at være der.

Til gengæld er det jo nogle super spændende stillinger der giver os mange oplevelser og udfordringer og forhåbentligt også nogle større karrieremæssige muligheder end hvis man gik hjem kl. 16.00 hver dag

Men jeg kan da godt nogle gange spørge mig selv om det samme når jeg udbetaler overarbejdsbetaling til mine medarbejdere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.