Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Det havde ellers været et godt argument Hehe
Det havde ellers været et godt argument Hehe
Det jeg tænkte, det fik da i hvert fald mig på andre tanker angående deltidsjob inden jeg blev gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Han er bare dum Han har aldrig skullet søge job før , så jeg tror ikke helt han har fattet hvor svært det er at finde
Han er bare dum Han har aldrig skullet søge job før , så jeg tror ikke helt han har fattet hvor svært det er at finde
nårh det er der skoen trykker...
Tilmeldt skriver: Vi arbejder begge fuldtid, men jeg har døgnvagter, så arbejder kun 6-7 dage om mdr.! Det er bare den fedeste løsning ever, for ejg har så meget fritid!
Vi arbejder begge fuldtid, men jeg har døgnvagter, så arbejder kun 6-7 dage om mdr.!
Det er bare den fedeste løsning ever, for ejg har så meget fritid!
MorAnna. skriver: Må jeg spørge, hvad du arbejder som?
Må jeg spørge, hvad du arbejder som?
Ja da.. Jeg er handicaphjælper.. Arbejder døgnvagter, og lidt an på hvordan vagterne falder har jeg 164-168 timer om mdr.!
CamillaSoefelt skriver: Jeg er nysgerrig. Hvad arb du med;0)?
Jeg er nysgerrig. Hvad arb du med;0)?
Jeg er handicaphjælper.. Arbejder døgnvagter, og lidt an på hvordan vagterne falder har jeg 164-168 timer om mdr.!
lukaj skriver: det er det samme her og ja det er en fantastisk ordning med de døgnvagter
det er det samme her
og ja det er en fantastisk ordning med de døgnvagter
Ja, helt vildt!!
Synes godt det kan være lidt hårdt at være væk i et helt døgn, men det glemmer man hurtigt, når man så har 6 fridage efterfølgende!!
Tilmeldt skriver: Ja da.. Jeg er handicaphjælper.. Arbejder døgnvagter, og lidt an på hvordan vagterne falder har jeg 164-168 timer om mdr.!
Fuld tid begge to.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128