Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jeps, 2 timer og 15 min efter jeg er gået ud af min dør, sidder jeg på  mit kontor 

Hold da op !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Hold da op !! 

Ja mange timer at bruge på transport, men det er en vanesag - jeg har gjort det i 13 år nu  Jeg ville gerne have noget tættere på, men finanskrisen gør det ikke bedre... Dog har jeg mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen - så vuggestuen kan se at jeg er i live 

Anmeld

30. juli 2012

bøgelund

jeg arbejder 33 timer om ugen, og kæresten er 14 dage på nordsøen ad gangen.. hjemme 3 - 4 uger mellem turene. 

Anmeld

30. juli 2012

Mor-til-asta-09

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået elevplads () Og jeg skal jo så selvfølgelig på fuldtid .. Min kæreste er blevet opsagt og har en måned tilbage på sit arbejde .. Jeg synes derfor det kunne være smart , hvis han fik en deltidsstilling , men dét vil han slet ikke høre tale om

Derfor denne afstemning (mest af nysgerrighed )

Og hvis nogle har et godt råd til hvordan jeg får overbevist ham , vil jeg meget gerne høre det

Hvorfor ville det være rarest hvis han får et deltidsarbejde?

Anmeld

30. juli 2012

chael

Når jeg starter som lægesekretærelev, vil både jeg og manden komme til at arbejde 37 timer.

Det SKAL bare hænge sammen, sådan er det. Mange familier kører det sådan, så kan vi også

Anmeld

30. juli 2012

snefnug

jeg har stemt andet da jeg er arbejdsløs og manden er førtidspensionist

Anmeld

30. juli 2012

Rebecca55

Manden arbejder 37 timer og gerne mere hvis der er nok at lave. Jeg arbejder mellem 30 og 35 timer, det svinger lidt. Men gad da godt at have råd til at arbejde mindre, så der er mere tid med børnene.

Anmeld

30. juli 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Ja mange timer at bruge på transport, men det er en vanesag - jeg har gjort det i 13 år nu  Jeg ville gerne have noget tættere på, men finanskrisen gør det ikke bedre... Dog har jeg mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen - så vuggestuen kan se at jeg er i live 

13 år !! HOLY MOLY !!! Det er jo vildt.. Ja det er da en god ide .. Hvad arbejder du med? 

Anmeld

30. juli 2012

Happiness

Begge fuldtid.

Jeg Arbejder så skiftende arbejdstider, så det resultere i en del fridage. Men arb så også ca hver 3. weekend, aftner og helligdage. 

Manden arbejder LANGT over de 37 timer. Dog kan han tage en del af overarbejdet med hjem.

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

13 år !! HOLY MOLY !!! Det er jo vildt.. Ja det er da en god ide .. Hvad arbejder du med? 

Haha ja 13 år er mange - og især på samme arbejdsplads  Jeg er kontorassistent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.