Hvordan arbejder I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Maja_4000

Baagøe skriver:

Ok - det er da fjollet af ham!  Kunne være dejligt for jer med deltid. Ville gerne selv hvis jeg havde muligheden

Meget fjollet
Det forstår jeg godt , jeg ville også gerne have deltid , det er bare ikke en mulighed som elev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Maja_4000

Tilmeldt skriver:

Vi arbejder begge fuldtid, men jeg har døgnvagter, så arbejder kun 6-7 dage om mdr.!

Det er bare den fedeste løsning ever, for ejg har så meget fritid!

Nej hvor fedt

Anmeld

30. juli 2012

Chris86

Begge fuld tid og kæresten en slat overarbejde også..

Anmeld

30. juli 2012

1012lmp

Jeg har stemt andet, da jeg bor alene med drengene og jeg studere

Anmeld

30. juli 2012

SS82

Her er kæresten selvstændig så han arbejder mere end fuldtid  Mit er sådan lidt "mærkeligt" jeg arbejder 2 forskellige steder. I salonen er jeg 2 uger med 24 timer 1 uge med 18 timer osv. Men så er jeg også i en ungdomsklub og der er jeg 9 timer om ugen i klubben om efter middagen. 3 timer 1 aften om ugen har jeg en tøseklub hold (i ungdomsklubben) og1,5 time 1 aften om ugen har jeg et boksehold ( i ungdomsklubben). Så har jeg ca. 1 aften/nat som sspgadeteam på 6 timer - 1 gang om mdr. Og 1 møde med ssp gadeteam  hver 2 uge på 1time.  Så ja det er lidt roedet.

Anmeld

30. juli 2012

dorthemus

Ja jeg må sætte kryds i "andet" da der ikke er en kategori for enlige forsørgere

Jeg arbejder deltid efter eget ønske

Anmeld

30. juli 2012

MorAnna.

Tilmeldt skriver:

Vi arbejder begge fuldtid, men jeg har døgnvagter, så arbejder kun 6-7 dage om mdr.!

Det er bare den fedeste løsning ever, for ejg har så meget fritid!

Må jeg spørge, hvad du arbejder som?

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Jeg er pt på barsel....

MEN:

Mor FULDTID

Far Studerende....

Anmeld

30. juli 2012

ESV

Far arbejder 50+ timer om ugen nogle gange lidt mindre andre gange mere, jeg er studerende og vores timeantal svinger meget og ved siden af studiet har jeg et weekend/aften job. Og far læser på aftenskole en dag om ugen så han er faktisk også studerende. 

Anmeld

30. juli 2012

Lunae

Jeg har svaret andet, for vi er begge studerende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.