MorDk skriver:
Lige præsis! Sådan havde jeg det også. Kunne bestemt ikke lide når han græd. MEN tror mig de små er snu. MEN bare hun ved du er der. og du kommer jo ind med mellemrum til hun sover.... så det skal nok gå. BARE du gør det samme og ikke midt i det hele skifter taktik. For så bliver hun forvirret og ved ikke hvad næste skridt er.... (Hun skal kunne stole på dig = bliver hun tryg)
Altså her må jeg så nok erklære mig lidt uenig, men vi behøver jo ikke være enige i alt

Lige i separationsangst-fasen har de jo en reelt angst for, at far og mor er helt forsvundne, når de ikke kan se os. Rose kan fx slet ikke have jeg er i et andet rum end hende, hun kravler prompte efter mig. Det betyder selvfølgelig ikke man skal overpyller, man skal bare huske sig selv på det er en reel angst i takt med at symbiosen med moderen lige så langsomt afbrydes og de opdager, at mor faktisk ikke er der altid
Men ja, helt enig i at gøre det samme hver gang! I en periode, da vi var mest frustrerede prøvede vi 20 ting på en aften, og det fungerer self ikke
Anmeld