rikkeregnbue skriver:
Det eneste råd jeg har (regner ikke med du er sådan
) er at du lader være med når du går ind til hende: "Uha, du er godt nok en lille bandit hihihihihihihi fnis" - for så tror hun jo ikke at du rent faktisk mener at hun skal sove 
Men ellers synes jeg de andre kommer med rigtig gode forslag. Jeg putter altid Ida på samme måde HVER aften. Og hun har sovet i egen seng siden hun var 3-4 mdr.
Ligger hende i sengen, giver hende noget at drikke i flasken, giver hende sutten, giver hende hendes putte stofble, giver hende hendes nusseklud, giver hende tæppet på og siger godnat, sov godt, mor elsker dig. Og så går jeg.
Og så sommetider skal jeg ind igen og gøre det hele engang til. Men det virker! 
Og når ja... Dynen får hun først på når hun sover - ellers vågner hun af at jeg tager den på hende, hvis hun havde sparket den af.
Haha nej, så dum er jeg dog ikke

Men iih, bliver bare så frustreret når folk skriver sådan.. Fordi det nogen gange er som om folk ikke tror vi har haft putterutiner. Vi gør og har gjort det samme HVER aften! Godnat ble, tøj, flaske, tandbørstning, godnatsang. Den rutine har bare ikke båret frugt! Så jeg tror også man skal huske der er forskel på børn... Og i og med Rose havde kolik længe, kunne vi heller ikke bare hyggeputte hende med rutiner, for hun skreg jo af mavesmerter non stop.. Desværre!
Anmeld