Giv os nu en datter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

modesty

Nu har jeg ikke set programmet. Men efter at have været igennem en længere IVF behandling for at få min vidunderlige søn, gør det mig sgu lidt harm at folk ikke kan værdsætte og være lykkelige og taknemmelige for dét de har. Jeg kan godt sætte mig ind i tanken at ønske sig en pige. Da jeg blev gravid, havde jeg det sådan at jeg ville være lykkelig hvis barnet bare var sundt og raskt. Men jeg vidste også at hvis jeg SKULLE vælge et køn, så ville jeg vælge en pige. Var en anelse skuffet i en halv time da jeg fik at vide at det var en dreng. Og så forvandlede skuffelsen sig til forventningens glæde. Og nu hvor jeg har min dreng, ville jeg naturligvis ALDRIG bytte ham for noget som helst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Lovely<3

come2 skriver:

Jeg synes ærlig talt ikke man kan tillade sig at være skuffet!

tænk på dem (inkl mig selv) som virkelig kæmper for det overhovedet vil lykkedes.

Det er unfair

Selvfølgelig kan man da tillade sig at være skuffet. Man er jo ikke selv herre over sine følelser. Fordi man bliver skuffet over kønnet, er det jo ikke ensbetydende med at man ikke vil elske barnet!

Anmeld

17. juli 2012

Mor til Ella

Kvinde2970 skriver:

Selvfølgelig kan man da tillade sig at være skuffet. Man er jo ikke selv herre over sine følelser. Fordi man bliver skuffet over kønnet, er det jo ikke ensbetydende med at man ikke vil elske barnet!

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

Kvinde2970 skriver:

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

M (: skriver:

eFrfrygteligfrygfrygtfrygteligfrygtelifrygtelig

Jep, skal helt sikkert se med..

Har en bekendt, der stod i modsatte situation - i følge eget udsagn har hun KUN fire piger.. Og hun har aldrig tilgivet nr. 2 at hun ikke blev en søn.. Det er sgu sørgeligt.. 

Det var da frygteligt, en ting er at ønske at få en af det andet køn også, men at bebrejde barnet er da tragisk, og dybt uretfærdigt over for barnet

Anmeld

17. juli 2012

M (:

Maja84 skriver:

Det var da frygteligt, en ting er at ønske at få en af det andet køn også, men at bebrejde barnet er da tragisk, og dybt uretfærdigt over for barnet

Ja, det er virkelig synd for pigen. Heldigvis har hun nu fået nogle fantastiske svigerforældre, der giver hende alt det hun aldrig har fået af sin mor (og bedsteforældrene har også altid forsøgt at opveje forældrenes skuffelse)..

Anmeld

17. juli 2012

come2

Kvinde2970 skriver:

Der er man nok bare forskellige.

Jeg ville ikke kunne blive skuffet over kønnet, jeg ville bare være taknemmelig for det lykkedes

Anmeld

17. juli 2012

KakaoDrik

Kvinde2970 skriver:

Anmeld

17. juli 2012

Lovely<3

come2 skriver:

Der er man nok bare forskellige.

Jeg ville ikke kunne blive skuffet over kønnet, jeg ville bare være taknemmelig for det lykkedes

Men det er der andre der godt kan, og det synes jeg skal accepteres

Anmeld

17. juli 2012

come2

Kvinde2970 skriver:

Men det er der andre der godt kan, og det synes jeg skal accepteres

Jeg siger jo også bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.