Giv os nu en datter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

Øv bøv kommer det igen?

Det ved jeg ikke... men du er ikke gået glip af det store...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

1990h

MorDk skriver:

G-testen var desværre negativ

Jaa

Anmeld

17. juli 2012

Flødebollen

Jeg er chokeret og målløs... Synes, det er fint med drømme, og ved sikkert ikke hvad de kvinder gennemgår. MEN!... Hende med den 5. Dreng. Altså.. Han var sund og rask mv. Hende den 40-årige havde et kvindeligt embryo. Det satte sig desværre ikke fast..

Jeg er stadig målløs. Burde man ikke være glad for sit barn uanset?..  Forstår det bare ikke..

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

1990h skriver:

Jaa

Det må ikke være sjovt.... så tæt på og alligevel så langt fra...

Anmeld

17. juli 2012

pussekat

hejsa

ja jeg være ved at  over fordi man ikke kan få en pige og er gravid med dreng nr 5  hun skulle prøve ikke at kun få nok og vis hun ikke vil have dreng nr 5 kan hun jo give det til en som ikke kan få der stor ønske barn er selv en som kamp for at få en ønske barn

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

pussekat skriver:

hejsa

ja jeg være ved at  over fordi man ikke kan få en pige og er gravid med dreng nr 5  hun skulle prøve ikke at kun få nok og vis hun ikke vil have dreng nr 5 kan hun jo give det til en som ikke kan få der stor ønske barn er selv en som kamp for at få en ønske barn

Jeg kan udemærket sætte mig ind i dine følelser og sin tankegang
Jeg sys også det er vanvittigt!

Anmeld

17. juli 2012

Mor til Ella

Laulund87 skriver:

Jeg ved ikke.. Altså jeg kan godt forstå hun skal vænne sig til tanken når nu det er sidste gang. Måske jeg bare ikke synes det er så slemme tanker

Selvfølgelig skal det ikke gå ud over manden og børnene, men jeg tror nu heller ikke hun ville favorisere en pige. Men det finder vi jo heller ikke ud af

Jeg kan også godt sætte mig ind i tankerne, selvfølgelig vil man gerne have begge køn, hvis man har så mange børn....

Og hun elsker jo sine børn

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Mor til Ella skriver:

Jeg kan også godt sætte mig ind i tankerne, selvfølgelig vil man gerne have begge køn, hvis man har så mange børn....

Ja men hun HAR mange børn fordi hun ønsker sig en pige...

Anmeld

17. juli 2012

Mutti2B

Puuuuha, jeg var oppe i det røde felt op til flere gange i løbet af den udsendelse

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

Mor til Ella skriver:

Nemlig! Jeg ser altså ingen svigt overfor de børn hun har i forvejen

Desuden synes jeg slet ikke man kan sammenligne med de barnløse, det er da en urimelig sammenligning. Jo verden ville være perfekt hvis alle fik de børn de ville have, men sådan er det jo bare ikke og det gør ikke deres ønsker mindre værd fordi de har børn i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.