Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

TeamRocket

Well- når ungen begynder at pege og sige heeeey gode meloner.. Så er han ihvertfald for stor. Men hvis han bare klæder om på ligefod med os andre så er jeg lidt what ever det er jo bare et andet menneske
Personligt kan jeg ikke se mine børn alene i et omklædningsrum som 6 årige- hverken min søn eller datter. Men vi er nu også altid afsted en større flok både mødre og fædre- og når de bliver større så må man jo evt lige bytte børn så drengene går med mænnerne og pigerne med kvinderne, eller evt to børn sammen så de kan passe på hinanden.
Pt er mine 4 år og knap 2 og de kommer begge med mig, og de er begge mere intrasseret i at komme hurtigt i badetøjet end de er i at glo på damer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

LinLin

KarinaA skriver:

Det er jeg ja, jeg havde min kusine med på 9, hun begyndte at græde og ville ikke smide håndklædet og gå i bad fordi der var to drenge der bare stirrede på hende, det tog jeg en snak med deres mor om, hun mente ikke at hendes 11 årige søn og hendes 8 årige søn var gamle nok til at klare det selv. 

så gjorde jeg hende opmærksom på aldersgrænsen på 7, men det var hun da ligeglad med, endte med at vi måtte tage hjem fordi at min kusine var bange for at de var der igen når vi var færdige med at svømme... 

det er efter min mening mangel på respekt for de små piger at man tager drenge over 7 med i omklædningen.. de skal kunne føle sig trygge.

har man så et barn der ikke kan klare det selv, jamen så må de jo lade være med at komme i den svømmehal, og finde en med fam. omklædning .. 

alt andet er mangel på respekt, selvf. skal en lille dreng på 5 ikke alene ind i herre omklædning.. men altså, når de er 7 er de fleste børn altså udviklet nok til at være i stand til det -

Ok... De må også i mine øjne være store nok og ville i det mindste have hinanden inde ved drengene :-)

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

TeamRocket skriver:

Well- når ungen begynder at pege og sige heeeey gode meloner.. Så er han ihvertfald for stor. Men hvis han bare klæder om på ligefod med os andre så er jeg lidt what ever det er jo bare et andet menneske
Personligt kan jeg ikke se mine børn alene i et omklædningsrum som 6 årige- hverken min søn eller datter. Men vi er nu også altid afsted en større flok både mødre og fædre- og når de bliver større så må man jo evt lige bytte børn så drengene går med mænnerne og pigerne med kvinderne, eller evt to børn sammen så de kan passe på hinanden.
Pt er mine 4 år og knap 2 og de kommer begge med mig, og de er begge mere intrasseret i at komme hurtigt i badetøjet end de er i at glo på damer.

Anmeld

15. juli 2012

KarinaA

DAs mor skriver:

Ok... De må også i mine øjne være store nok og ville i det mindste have hinanden inde ved drengene :-)

jamen selvom det så kun havde været ham på 8 altså, hun var helt ulykkelig, og det kan ikke passe at det er os der skal forlade svømmehallen fordi at andre ikke kan overholde reglerne .. 

Anmeld

15. juli 2012

raca

TeamRocket skriver:

skal vi ikke bare sige at min den lille der er en pige på knapt 4 er langt mere intrasset i andres kroppe end storebroen.. og hun kunne snilt finde på at kommetere bryster og maver og bagdele..

hun er i en drenge domineret familie.. så hun udbrød Eiii tissekoner.. ganske overrasket.. da hun så nogle uden hår..

vi forsøger at lære hende at man ikke taler om andre.. men hun gør det ikke for at genere hun er bare facinet på sådan genkendelses plan og forundingen over forskillighederne..

min søn ville intet se..

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

KarinaA skriver:

jamen selvom det så kun havde været ham på 8 altså, hun var helt ulykkelig, og det kan ikke passe at det er os der skal forlade svømmehallen fordi at andre ikke kan overholde reglerne .. 

Kontaktede du ikke en livredder eller en anden der arbejdede der?

Anmeld

15. juli 2012

Jones

For min skyld kan de sende kvinder i alle aldre ind i herrenes omklædningsrum. Det er der næppe nogen der tager skade af.

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Jones skriver:

For min skyld kan de sende kvinder i alle aldre ind i herrenes omklædningsrum. Det er der næppe nogen der tager skade af.

Anmeld

15. juli 2012

betina23

KarinaA skriver:

Hvorfor ik gå ud og fortælle dem der arb der om de ik ku hjælpe jer med a fortælle moren at et barn på de 11 er alt for gammelt til a være derinde og det sku være dem der gik hvis hun ik ville respektere dette og ik jer :/ 

Anmeld

15. juli 2012

Maja88

men kunne det tænkes drengen havde et ikke synligt handicap????  jeg har bare et ?? .når jeresbørn når 7. m de så ikke se jer nøgne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.