Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Ina33

DAs mor skriver:

Hvor gamle må de efter din mening være?

(selvfølgelig også 'piger med i Herreomklædning' )

I vores svømmehallen er grænsen 7 år, og det synes jeg faktisk er meget fair.

Jeg har netop været alene med min søn på 6 år i Lalandia, og der ville jeg da nødig slippe ham løs alene i omklædningen, det er jo kæmpe stort og det er svært at se hvor man skal ud og ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

LinLin

Ina33 skriver:

I vores svømmehallen er grænsen 7 år, og det synes jeg faktisk er meget fair.

Jeg har netop været alene med min søn på 6 år i Lalandia, og der ville jeg da nødig slippe ham løs alene i omklædningen, det er jo kæmpe stort og det er svært at se hvor man skal ud og ind.

Nej der ville jeg absolut heller ikke lade min gåpå alene ind. Jeg havde ham også med ind til mig på et tidspunkt hvor lillebror og far ikke skulleu med ;-)

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Maja88 skriver:

Jmen kunne det tænkes drengen havde et ikke synligt handicap????  jeg har bare et ?? .når jeresbørn når 7. m de så ikke se jer nøgne

Jo! Jeg bader tit sammen med David eller Adam herhjemme hvor der sidder i badekar (David kan lige være der ;-))mens jeg er under bruseren :-)

Anmeld

15. juli 2012

Lovely<3

har du drengre på 6år

min kan selv tage tøj på og nogen lunde selv gå i bad( er du intrasset i mere klor i badevandet? for det bliver nok resultatet hvis 6 årige skulle klare hygieinen selv.. )

og nej de skal ikke selv kunne i bh.. de har en lære der kan hjælpe.

det er først i slutningen af bh starten af 1 de skal skal kunne nogen lunde selv.. men det er med kendte børn og kendte omgivelser.

i svømmehallen er de alene.. som i mutters alene blandt fremmede og de kan ikke opsøge hjælp..

svømmehallen kunne i mit skræksenarie i ydertimerne let blive et eldorado for pædofile..

og jeg vil faktisk heldre studres lidt af en 8 årig dreng end jeg ville recikere at der skete noget der ikke burde ske på den anden side af væggen..

Nu skal man altså passe på med at gøre børn mere hjælpeløse end de er Vi skal altså passe på med at pakke børn ind i vat og bomuld og tro at de intet kan selv!

Og selvom der er en lærer til stede i skolen skal børnene jo alligevel  kunne klare at tage tøj/på af og gå i bad selv. Læreren tager jo ikke hvert enkelt barn i hånden og giver det tøj på eller hjælper med at blive vasket ?!

Og jeg synes godt nok ikke en 8-årig har noget som helst at lave i kvindernes omklædningsrum.

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

det er meget muligt at de selv skal i skolen men der er stadig forskel på om børne er blandt venner og nogen de kender og så til at gå blandt noget ikke aldrig har set før og skal kunne finde det rigtig skab og huske at få alt med ud og hvis de så skynder sig og glider hvem er der så til at hjælpe dem op hmm jep igen syntes det er tavligt at forvente at et barn på 5-6 år skal kunne selv og hvis men kan blive flov over at et barn kigger jamen herre gud måske men så selv skulle være blevet hjemme hvad med de damer der er til damer de kigger da også hvor skal de så gå hen

Anmeld

15. juli 2012

Ina33

Kvinde2970 skriver:

Nu skal man altså passe på med at gøre børn mere hjælpeløse end de er Vi skal altså passe på med at pakke børn ind i vat og bomuld og tro at de intet kan selv!

Og selvom der er en lærer til stede i skolen skal børnene jo alligevel  kunne klare at tage tøj/på af og gå i bad selv. Læreren tager jo ikke hvert enkelt barn i hånden og giver det tøj på eller hjælper med at blive vasket ?!

Og jeg synes godt nok ikke en 8-årig har noget som helst at lave i kvindernes omklædningsrum.

Jeg giver dig og for sig ret, jeg tror bare man skal passe på med at generalisere.

Som jeg netop har skrevet, så var jeg alene med mine to børn i Lalandia i en uge, min søn er 6½ år, og jeg ville nødig slippe ham løs alene i herreomklædningen, med ansvaret for at låse sit tøj inde osv...

Jeg havde ham med i dameomklædningen, og jeg tvivler faktisk på at han som 7 årig (altså om ½ år), ville kunne klare så stort et nyt sted alene. Alternativt, kunne man jo så selvfølgelig sige, at vi ikke skal komme der, før han er stor nok til at kunne klare sig selv så stort et sted, men er det fair? 

I vores lokale svømmehal, hvor vi har været et hav af gange, der kan han sagtens gå alene ind og klæde om.

Anmeld

15. juli 2012

KarinaA

betina23 skriver:

Hvorfor ik gå ud og fortælle dem der arb der om de ik ku hjælpe jer med a fortælle moren at et barn på de 11 er alt for gammelt til a være derinde og det sku være dem der gik hvis hun ik ville respektere dette og ik jer :/ 

jeg havde bare travlt med at komme hjem med min kusine, som var meget påvirket af denne oplevelse, nævnte det for en livredder da jeg var der gangen efter, men han sagde bare at de jo ikke kunne stå i døren og tjekke om folk var over 7 :/ 

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Ina33 skriver:

Jeg giver dig og for sig ret, jeg tror bare man skal passe på med at generalisere.

Som jeg netop har skrevet, så var jeg alene med mine to børn i Lalandia i en uge, min søn er 6½ år, og jeg ville nødig slippe ham løs alene i herreomklædningen, med ansvaret for at låse sit tøj inde osv...

Jeg havde ham med i dameomklædningen, og jeg tvivler faktisk på at han som 7 årig (altså om ½ år), ville kunne klare så stort et nyt sted alene. Alternativt, kunne man jo så selvfølgelig sige, at vi ikke skal komme der, før han er stor nok til at kunne klare sig selv så stort et sted, men er det fair? 

I vores lokale svømmehal, hvor vi har været et hav af gange, der kan han sagtens gå alene ind og klæde om.

I Lalandia har de jo heldigvis familieomklædningsrum :-)

- hvis I skulle komme der igen inden han er klar :-)

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Missq4 skriver:

det er meget muligt at de selv skal i skolen men der er stadig forskel på om børne er blandt venner og nogen de kender og så til at gå blandt noget ikke aldrig har set før og skal kunne finde det rigtig skab og huske at få alt med ud og hvis de så skynder sig og glider hvem er der så til at hjælpe dem op hmm jep igen syntes det er tavligt at forvente at et barn på 5-6 år skal kunne selv og hvis men kan blive flov over at et barn kigger jamen herre gud måske men så selv skulle være blevet hjemme hvad med de damer der er til damer de kigger da også hvor skal de så gå hen

Tror også det er de færreste der selv har børn (drenge) i den alder der forventer det!

Anmeld

15. juli 2012

Ina33

DAs mor skriver:

I Lalandia har de jo heldigvis familieomklædningsrum :-)

- hvis I skulle komme der igen inden han er klar :-)

Har de det? Dem så vi ikke???  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.