Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

LinLin

Ina33 skriver:

Har de det? Dem så vi ikke???  

Altså jeg har kun været i Billund og der var de ovenpå :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Ina33

DAs mor skriver:

Altså jeg har kun været i Billund og der var de ovenpå :-)

Det var også i Billund vi var, nå jamen så ved vi det til en anden gang.

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Ina33 skriver:

Det var også i Billund vi var, nå jamen så ved vi det til en anden gang.

:-)

Anmeld

15. juli 2012

Sara.

Jones skriver:

For min skyld kan de sende kvinder i alle aldre ind i herrenes omklædningsrum. Det er der næppe nogen der tager skade af.

hahahaha :-)

Anmeld

15. juli 2012

Sara.

Når de kan klare det selv!

Børn må gerne kigge på min krop, og tænke "nå.. kan man også se sådan ud?"

Og børn i alderen 6-7-8-9 tror jeg slet ikke kigger på andres kroppe og tænker i voksen-tanker.

Min pige er 4½ og klarer faktisk mere eller mindre sig selv når vi klæder om. MEN for mig handler det heller ikke om fysisk at kunne kare sig selv. Det handler om at kunne tage vare på sig selv, vide hvad man skal gøre - hvad man skal gøre hvis der sker noge forkert. Ture spørger om hjælp.

Jeg synes det er så synd for familier som må droppe at tage i svømmehallen fordi de er af forskellige køn.

Anmeld

15. juli 2012

LLN

DAs mor skriver:

Tror også det er de færreste der selv har børn (drenge) i den alder der forventer det!

Jeg tror mange gange at det ikke er på kvindernes egne vegne, men på deres døtres vegne.

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

DAs mor skriver:

Tror også det er de færreste der selv har børn (drenge) i den alder der forventer det!

det er også det jeg tænker jeg også

Anmeld

15. juli 2012

BellaT

Missq4 skriver:

det er meget muligt at de selv skal i skolen men der er stadig forskel på om børne er blandt venner og nogen de kender og så til at gå blandt noget ikke aldrig har set før og skal kunne finde det rigtig skab og huske at få alt med ud og hvis de så skynder sig og glider hvem er der så til at hjælpe dem op hmm jep igen syntes det er tavligt at forvente at et barn på 5-6 år skal kunne selv og hvis men kan blive flov over at et barn kigger jamen herre gud måske men så selv skulle være blevet hjemme hvad med de damer der er til damer de kigger da også hvor skal de så gå hen

Enig!

Synes man burde kigge lidt indad, hvis et 5-6 årigt barns stirren kan gøre en så utilpas.

Jeg ville ikke lade min 5-årige dreng gå ind alene ind i et fremmed omklædningsrum. Hvordan jeg ser det om et par år ved jeg ikke.

Anmeld

15. juli 2012

LLN

BellaT skriver:

Enig!

Synes man burde kigge lidt indad, hvis et 5-6 årigt barns stirren kan gøre en så utilpas.

Jeg ville ikke lade min 5-årige dreng gå ind alene ind i et fremmed omklædningsrum. Hvordan jeg ser det om et par år ved jeg ikke.

Jeg har selv en dreng på nsten 7 og han vil ikke med i damernes omklædning og kom det ikke selv om han ville. Vi kommer kun i svømmehallen hvis far også kommer med.

Jeg kan godt se det fra drengemødrenes side, men hvordan tror i at jeres pige på 7-8 år vil have det med at skulle klæde om med en dreng fra klassen, parlelklassen eller en fra klassen over. Min datter på 13 vil da ikke klæde om og bade med lillebror.

Anmeld

15. juli 2012

KakaoDrik

Når barnet kan selv og er tryg ved at skulle ind til et rum fyldt med fremmede og stadig være i stand til at koncentere sig om hvor skabet er og huske det der skal huskes,-så er barnet gammelt nok. Der er godt nok mange kropsforskrækkede mennesker i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.