Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.371 visninger
113 svar
6 synes godt om
14. juli 2012

LinLin

Hvor gamle må de efter din mening være?

(selvfølgelig også 'piger med i Herreomklædning' )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

L&V

DAs mor skriver:

Jeg syntes 5-6år så kan de godt klare det selv.. Vi var faktisk selv i svømmmehallen i sidste weekend hvor der kommer en ret stor knægt ind han var min 8år og han gloede ret uhæmmet, så syntes jeg bare det er for meget

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

- og findes der egentlig 'officielle' regler?!

Anmeld

14. juli 2012

Laulund87

Jeg TROR at mange steder siger maks 8 år

Synes det er fint

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Månsson skriver:

Jeg syntes 5-6år så kan de godt klare det selv.. Vi var faktisk selv i svømmmehallen i sidste weekend hvor der kommer en ret stor knægt ind han var min 8år og han gloede ret uhæmmet, så syntes jeg bare det er for meget

Min søn er 5½ år og jeg vil godt nok meget nødigt sende ham alene ind...

Men jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om at en 8-årig kom ind

Anmeld

14. juli 2012

mpr

DAs mor skriver:

Mener så snart de kan selv.. Og hvis de har begyndt at vise interesse for kønsdele og bryster så skal de lære ikke at stirre...

Ved det måske ikke er lige til osv men i hvert fald for mig selv så bliver jeg meget blufærdig hvis jeg ser drenge over 6 inde i kvinde omklædning mest af alt fordi de tit står og kigger på en.. Men selvfølgelig er man enlig så er det jo tit man ikke bare kan sige de skal ind i det anede omklædnings rum

Anmeld

14. juli 2012

L&V

DAs mor skriver:

Min søn er 5½ år og jeg vil godt nok meget nødigt sende ham alene ind...

Men jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om at en 8-årig kom ind

Hva så når han ska i skole og de har gymnastik eller sådan noget så ska han jo klare mere eller mindre det samme selv

Anmeld

14. juli 2012

mpr

Månsson skriver:

Enig
Puha jeg syntes godt nok heller ikke en på 8 skulle være inde i modsatte køns omklædning.. Kunne godt være jeg måske havde sagt et eller andet..

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg TROR at mange steder siger maks 8 år

Synes det er fint

Ok :-)
Jeg tænker måske til og med 6 år er 'passende'. Han er stadig ligeglad, men hvis min kæreste er med kommer David selvfølgeligmed ham..

Jeg synes i hvert fald han er for lille nu

Anmeld

14. juli 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Enig
Puha jeg syntes godt nok heller ikke en på 8 skulle være inde i modsatte køns omklædning.. Kunne godt være jeg måske havde sagt et eller andet..

Jeg er for så vidt ligeglad med om sådan en knægt glor, tror ik jeg har noget han ikke har set før men han er dælme gammel nok til at ku klare sig selv og der er jo mange der ikke bryder sig om at blive nærstuderet på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.