Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

signe.

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

Ingen straf ville være for høj! De skulle have livstid begge to og eftersom livstid i DK vist nok er 16 år, burde de få 8 x livstid.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Silas&Mille

alt for lav i dom til dem begge.

Desværre er det danske retsystemt ikke særlig hårdt i sådanne tilfælde

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

Ansemusen skriver:

Er der børn i fængslet? Eller hvad mener du?

Nej fik vist formuleret mig forkert  Mente selvfølgelig efter jeg selv har fået børn...

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

signe. skriver:

Ingen straf ville være for høj! De skulle have livstid begge to og eftersom livstid i DK vist nok er 16 år, burde de få 8 x livstid.....

Livstid i Dk er livstid... Bare se Palle Sørensen som sad 33 år på en livstidsdom... 16 år er det højeste man kan få som tidsbestemt...

Men ja er helt enig i, at 4 og 8 år er ALT for lidt!!!

Anmeld

13. juli 2012

chicka23

Ingen straf er hård nok til de to modbydelige mennesker. Håber de får hvad de fortjener når de kommer ud fra deres lille fængselsophold. Mit hjerte græder for lille Tobias. 

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

dorthemus skriver:

Hun mener nok efter hun selv har fået børn.

Ja det har hun svaret Jeg tænkte ikke lige så klart da jeg spurgte. var godt gal g skralden og sad og tudede. . .

Anmeld

13. juli 2012

Leonora

Aniteb skriver:

Min ærlige mening er at de burde bankes ihjel... så de lider lige så meget som han har gjort... Men da vi ikke har dødsstraf i danmark, burde man kunne tvangssterellisere sådan et par pader... Og der skulle nedlægges forbud mod at de kom i nærheden af børn med en radius på 1 km...

Lige mine ord

Jeg er rystet i Min grundvold og jeg ville ønske at de aldrig kommer i nærhed af børn igen.

Hvis jeg var biologisk far ville jeg ved første lejl slå dem begge ihjel...langsomt over flere dage....

Føj en grim sag.

Surt opstød fra mig

Anmeld

13. juli 2012

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ja det har hun svaret Jeg tænkte ikke lige så klart da jeg spurgte. var godt gal g skralden og sad og tudede. . .

ja forstår dig!

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

Livstid i Dk er livstid... Bare se Palle Sørensen som sad 33 år på en livstidsdom... 16 år er det højeste man kan få som tidsbestemt...

Men ja er helt enig i, at 4 og 8 år er ALT for lidt!!!

Livstid er 16 år i Danmark...

Palle Sørensen blev idømt tidsubestemt forvaring...

Korrektion: har lige googlet at livstid er tidsubestemt forvaring...

Så må de 16 år være lovens strengeste straf... med tid på...

Anmeld

13. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sådan nogle mennesker skulle prøve retssystemet i Amerika og afsone deres dom derovre!!! SÅ ved de hvad straf er!! Det de har fået kan man ikke kalde for straf! 

De fortjener intet godt her i livet og burde pines og tortureres hver evig eneste dag indtil deres død!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.