uha nej, ikke straf nok - det findes ikke i sådan et tilfælde, hvis du spørger mig!!!
Mine bud på en straf, et mere realistisk end det andet.
1: SKYD DEM BEGGE OFFENTLIGT ( det er ikke realistisk, nej - og øv)
2: De placeres i hver deres celle, der er ingen radio,tv, pc - ingen ting, ikke engang en seng eller dyne eller noget. For personalets skyld, må der så gerne være et toilet, så personalet ikke skal døje med stank fra, og tømning af, en spand i hjørnet. Kl 8-13 og 18 åbnes en lille lem i døren - øjenkontakt er selvfølgelig umuligt - hvorefter der så placeres 1 skive franskbrød og et glas vand... og nix videre!!! ingen menneskelig kontakt overhovedet... og sådan kunne det så være til den dag de begge dør, så kan de transporteres til et forbrændingsanlæg og brænde helt op!!!!
bud nr 1 synes jeg ville være for nemt, de skal have lov at mærke vores had - det er for nemt bare at dø.... Straffen ville de mærke ved straf 2, men jeg er ikke engang sikker på at vi burde bruge skattepenge på at have dem opstaldet og give dem franskbrød!!!
Ovenstående er selvfølgelig tankespind, men hvor jeg dog bare ikke KAN forstå at vi i Danmark straffer økonomisk kriminalitet hårdere..... det er sgu flovt!!!
Jannie
Anmeld