Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Laura.

Den er alt ALT for lav !! De skulle spæres inde for livet, hvis det stod til mig ! Desværre har vi nogle strafferammer her i DK som er helt til grin, så havde godt set det komme !! Jeg håber at de vil blive taget "Godt imod" i deres "nye hjem" !!

For lille Tobias

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Den lykkelige

Alt alt alt for lav!!! Synes faktisk det er til grin!! Det jo vildt forfærdelig det de har gjort.. de skulle have den største/længste straf!!

Anmeld

13. juli 2012

ano14316

Jeg synes d. skulle have været højrere
noget ala

8 til moren
12 til René

over 1 million i erstatning.. pr næse..

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

Aniteb skriver:

Livstid er 16 år i Danmark...

Palle Sørensen blev idømt tidsubestemt forvaring...

Korrektion: har lige googlet at livstid er tidsubestemt forvaring...

Så må de 16 år være lovens strengeste straf... med tid på...

Ved ikke helt hvad du mener, men forvaring og livstid er ikke det samme... Livstid er livstid, men mener at dem der er dømt det, i gennemsnit sidder 16 år... Og forvaring kræver som hovedregel, at man går i behandling på den ene eller anden måde...

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

Aniteb skriver:

Livstid er 16 år i Danmark...

Palle Sørensen blev idømt tidsubestemt forvaring...

Korrektion: har lige googlet at livstid er tidsubestemt forvaring...

Så må de 16 år være lovens strengeste straf... med tid på...

Palle Sørensen sad på en livstiddom...

Anmeld

13. juli 2012

Missq4

Ansemusen skriver:

Selvom ingen penge eller andet i hele verden kunne fratage faren sin store sorg eller give ham sin søn tilbage, så er det grotesk, at en fodboldspiller har fået 750.000 kr. i bøde for at vise sig i boksershorts, og at en far i sådan en situation, som denne, får sølle 130.000 kr. det er mere den ulighed der er i holdningen blandt landets magthavere, som jeg er dybt forarget over og slet slet ikke kan forstå! Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det er muligt, at et samfund kan være skruet sådan sammen, at menneskeliv er så lidt værd sammenlignet med penge

Man burde lave en kæmpe demonstration (ikke at jeg tror det ville hjælpe en skid!)

kan kun give dig ret en bankrøver for også højer straf end envoldtægts forbryder mærkeligt rets system vi har det er ikke underligt at nogen griper til selvtekt

Anmeld

13. juli 2012

BellaT

Selvfølgelig er det for lidt. Det er altid for lidt. Det er grotesk.

Men jeg har det lidt mærkeligt med moren. Hun MÅ have fejlet noget meget alvorligt eller være lettere retarderet eller noget. En mor kan ikke reagere sådan uden at være meget MEGET langt ude. Det kan ikke lade sig gøre simpelthen. At beskytte sine børn mod ondt ligger i kærligheden til dem OG i selve instinkterne.

Stakkels lille Tobias.

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

ano14316 skriver:

Jeg synes d. skulle have været højrere
noget ala

8 til moren
12 til René

over 1 million i erstatning.. pr næse..

det er i mine øjne slet ikke nok og slet ikke til manden! Han skulle have haft en livstidsdom efter min mening! og ikke med diverse luksusgoder, så som Tv, udgang osv. Jeg mener slet ikke at hans ugerninger har en hård nok straf- og slet ikke når han ikke engang angrer! han er tydeligvis blottet for alt hvad der hedder empati! forstår ikke at han er blevet dømt som værende mentalt rask.

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

BellaT skriver:

Selvfølgelig er det for lidt. Det er altid for lidt. Det er grotesk.

Men jeg har det lidt mærkeligt med moren. Hun MÅ have fejlet noget meget alvorligt eller være lettere retarderet eller noget. En mor kan ikke reagere sådan uden at være meget MEGET langt ude. Det kan ikke lade sig gøre simpelthen. At beskytte sine børn mod ondt ligger i kærligheden til dem OG i selve instinkterne.

Stakkels lille Tobias.

Jeg tænkte det samme, men hun er mærkeligt nok blevet erklæret normalt begavet, dog under gennemsnittet. begriber det simpelthemm ikke. og slet ikke, når hun sir hun ikke var bange for Rene. og hvis htun var bange for ham, så burde hendes kærligghed til sin søn have vejet tungere. jeg ville da dø for mit barn! og når hun kunne falde i søvn ved sin døende søn, må der sgu da være noget galt!

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

Ingen straf er hård nok til at opveje de grusomheder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.