Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

nilletøz

Jeg synes den er for lav til begge 2 !!

Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan moren bare kan se på, og ikke gribe ind, og stoppe det med det samme - samt at hun ligger sig til at sove!!!

Stakkels lille dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Ansemusen

Hvem i alverden har dog stemt "Ja helt sikkert"????

Uanset om man synes, at antal år er straf nok, så kan det aldrig være nok set i lyset af de høje straffe som økonomisk kriminalitet og narkokriminalitet giver til sammenligning! Det er SÅ grotesk og jeg er rasende, flov og dybt ulykkelig over, at penge kan være vigtigere end menneskeliv både hvad angår mord, voldtægt og seksuelt misbrug af børn!

Stedfaren skulle minimum have dobbelt livstid, hvis du spørger mig (og jeg er ellers normalt sådan en blødsøden type, som ser tingene fra den skyldiges side osv., men det kan jeg bare ikke i denne sag, hvor en lille dreng er blevet gennemtæsket, gennembidt, rusket, rystet, har fået brækket lemmer, er blevet straffet for alt og ingenting, spærret inde og har levet sit lille korte liv i frygt i flere måneder  Det værste er, at stedfaren hverken erkender eller angrer sin forbrydelse! Det efterlader ingen medlidenhed hos mig! FØJ!!!!

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

Missq4 skriver:

jeg kan slet ikke forstå hvordan folk kan få sig selv til det og stakkels far som sidder tilbage med en skaldet afstatning og har midste sin søn hvor er det synd for og ikke mindst den lille dreng som har oplevet denne verden på den måde 

Selvom ingen penge eller andet i hele verden kunne fratage faren sin store sorg eller give ham sin søn tilbage, så er det grotesk, at en fodboldspiller har fået 750.000 kr. i bøde for at vise sig i boksershorts, og at en far i sådan en situation, som denne, får sølle 130.000 kr. det er mere den ulighed der er i holdningen blandt landets magthavere, som jeg er dybt forarget over og slet slet ikke kan forstå! Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det er muligt, at et samfund kan være skruet sådan sammen, at menneskeliv er så lidt værd sammenlignet med penge

Man burde lave en kæmpe demonstration (ikke at jeg tror det ville hjælpe en skid!)

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

dorthemus skriver:

Det tror jeg sker...der er en helt klar hakkeorden i et fængsel, og dem der forgriber sig på børn rangerer absolut lavest i et fængsel og så er det ligemeget om alle de andre også er drabsmænd.

Håber ikke han beder om at komme i isolation for så kan han ikke røres.

Vælger at svare som anonym, da jeg arbejder i Herstedvester... Og ja må desværre nok sige, at han ikke vil blive straffet af de andre fanger!!! Og han ender helt sikkert heller ikke i iso, for hos os er alle lige slemme... Og om det er barnemord, voldtægt, pædofili eller "bare" mord, ja så hesker der en ro som mn ikke skulle tro, hvis man ikke kendte til det...

Og ja personligt vil jeg HADE at han kommer ind til os, men det er desværre nok sådan det ender, og ja så handler det om at være prof. selvom man tit tænker meget grimme ting!!!

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

Min ærlige mening er at de burde bankes ihjel... så de lider lige så meget som han har gjort... Men da vi ikke har dødsstraf i danmark, burde man kunne tvangssterellisere sådan et par pader... Og der skulle nedlægges forbud mod at de kom i nærheden af børn med en radius på 1 km...

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

Louise17 skriver:

Skammer mig lidt over det "dårlige" system hvor man ikke kan få højere straffe. Hvis det her var Texas ville de helt klart have fået deres retmæssige straf : 40år - livtid...

Stakkels hjælpeløse dreng

Enig... Amerikanske straffe til danmark... Det er da noget man kan forstå...

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Vælger at svare som anonym, da jeg arbejder i Herstedvester... Og ja må desværre nok sige, at han ikke vil blive straffet af de andre fanger!!! Og han ender helt sikkert heller ikke i iso, for hos os er alle lige slemme... Og om det er barnemord, voldtægt, pædofili eller "bare" mord, ja så hesker der en ro som mn ikke skulle tro, hvis man ikke kendte til det...

Og ja personligt vil jeg HADE at han kommer ind til os, men det er desværre nok sådan det ender, og ja så handler det om at være prof. selvom man tit tænker meget grimme ting!!!

ØØØV de kunne ellers have givet ham den straf han trængte til...

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

Aniteb skriver:

ØØØV de kunne ellers have givet ham den straf han trængte til...

Enig!!!

Anmeld

13. juli 2012

JanetBJ

ALT FOR LAV! og så overvejer hende mona om hun skal anke dommen, fordi hun synes det er for meget. PJAT! tag din straf kvinde. Hader sådan noget!

"hun mener ikke at hun var med til at mishandle Tobias."

Bare det at hun bare stod og så til, er fanme næsten det samme som mishandling. ARGGGH! jeg raser over den slags mennesker! FØJ!

De burde ikke engang i fængsel, og kunne sidde og hygge sig med Tv og andre indsatte! NÆ, de skulle sættes i en celle uden nogen form for underholdning og få tæsk hver dag af de andre indsatte!

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Puh ha, det ville jeg godt nok ikke kunne håndtere! Altså at skulle omgås sådan et grimt menneske  Det må være meget meget hårdt! Men det glæder mig, at selv en professionel medarbejder i et fængsel, vælger at bruge ordet "desværre" i denne sammenhæng, for det er nok sådan vi alle tænker i lige netop denne sag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.