Månsson skriver:
Nej det er alt for lidt men i det danske straffe system kan vi eller vil vi ikke gi folk den straff de fortjener med mindre det er økonomisk kriminalitet.. Det er sørgeligt
Helt enig.
Personligt synes jeg det er en alt for lav straf 
Det danske retssystem er til at lukke op og skide i.
For min skyld kunne de to psykopater sidde og rådne op i hver deres lille celle. Men nej nej de kan få 4 og 8 år - det ender sikkert med mindre - i et værelse der ville gøre det fleste plejehjemsbeboere OG hotelgæster grønne af misundelse. 

.
DET er så straffen for at mishandle et lille forsvarsløst barn til døde. Fy for H****** - jeg skammer mig nogle gange over at være dansker. 
Jeg ved godt det er en rimelig høj straf indenfor vores retssystem (IGEN siger det nok mest om vores retssystem) - men jeg synes stadig de skulle have haft maximum straf - måske endda forvaring - de er jo ikke rigtige i hovederne nogen af dem.
Og så er det ved sådan en sag, at jeg synes tvangssterilisation var på sin plads.
Når de engang kommer ud kan de jo få flere børn. Og de HAR jo "udstået deres straf, så de skal have en chance for at vise de kan" - barnet ville jo ikke blive fjernet. JA lad os gamble med flere små børneliv.
ÅH, jeg bliver harm. Jeg får kvalme og tårer i øjnene når jeg tænker på hvad den stakkels dreng har gennemgået. Hvordan kan man være så OND??? 
Anmeld