Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

FruStolpe

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

Jeg har stemt andet.

Jeg har på intet tidspunkt kunne holde ud at læse/høre om mishandling. Derfor ved jeg faktisk ikke hvad der er sket og jeg vil heller ikke vide det.

Sådan noget går lige gennem hjertet og det kan jeg ikke bære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kløver

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

Det er langt fra nok, de viste ingen nåde, overfor Tobias, hvorfor skal man vise dem nåde, hvad de gjorde ved en lille uskyldig dreng er utilgiveligt, jeg håber aldrig nogen af dem får mulighed for at omgås børn igen

Det er så forfærdeligt, hvordan kan man byde et lille barn det de har gjort mod Tobias.... Man er simpelthen ikke rask oveni hovedet

I sådanne tilfælde ville man ønske, at man havde langt hårdere straffe, som de har feks i USA

Anmeld

13. juli 2012

Missq4

jeg kan slet ikke forstå hvordan folk kan få sig selv til det og stakkels far som sidder tilbage med en skaldet afstatning og har midste sin søn hvor er det synd for og ikke mindst den lille dreng som har oplevet denne verden på den måde 

Anmeld

13. juli 2012

Phoenix

De skulle begge haft en strengere straf. Og med"god opførelse" kommer de sikker før ud.

Hvordan kan en mand mishandle en lille dreng ihjel og hvordan kan moderen bare se på uden at gribe ind ? 

Det er mig fuldstændig ubegribeligt. Forfærdelig skæbne der overgik den stakkels lille dreng. 

Anmeld

13. juli 2012

Lotus86

Det er så tragisk som noget kan være, og jeg kan næsten ikke snakke om det, uden at få tårer i øjnene...

Straffen er i mine øjne alt alt for lav, men ingen straf ville være høj nok her, andet end døden, sådan to bødler fortjener ikke at leve...!!!

Det eneste ringe trøst nu er, at den lille dreng har fået fred, det er ikke endnu en Bornholmer-sag hvor han skal mishandles på det groveste i flere år. Og så hjælper det da også en smule, at man ved, at specielt stedfaren nok skal få en mere passende straf i fængslet, også selvom han kommer i Herstedvester, selvom det er sygt, så er der også et hierarki i de pædofile rækker, og lige meget hvad, så er vold og drab mod børn, et no go.

Anmeld

13. juli 2012

Frk.S

Månsson skriver:

Nej det er alt for lidt men i det danske straffe system kan vi eller vil vi ikke gi folk den straff de fortjener med mindre det er økonomisk kriminalitet.. Det er sørgeligt

Helt enig.

Personligt synes jeg det er en alt for lav straf

Det danske retssystem er til at lukke op og skide i.
For min skyld kunne de to psykopater sidde og rådne op i hver deres lille celle. Men nej nej de kan få 4 og 8 år - det ender sikkert med mindre - i et værelse der ville gøre det fleste plejehjemsbeboere OG hotelgæster grønne af misundelse. .

DET er så straffen for at mishandle et lille forsvarsløst barn til døde. Fy for H****** - jeg skammer mig nogle gange over at være dansker. 

Jeg ved godt det er en rimelig høj straf indenfor vores retssystem (IGEN siger det nok mest om vores retssystem) - men jeg synes stadig de skulle have haft maximum straf - måske endda forvaring - de er jo ikke rigtige i hovederne nogen af dem.

Og så er det ved sådan en sag, at jeg synes  tvangssterilisation var på sin plads.
Når de engang kommer ud kan de jo få flere børn. Og de HAR jo "udstået deres straf, så de skal have en chance for at vise de kan" - barnet ville jo ikke blive fjernet. JA lad os gamble med flere små børneliv.

ÅH, jeg bliver harm. Jeg får kvalme og tårer i øjnene når jeg tænker på hvad den stakkels dreng har gennemgået. Hvordan kan man være så OND???  

Anmeld

13. juli 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

Nej det er alt for lidt men i det danske straffe system kan vi eller vil vi ikke gi folk den straff de fortjener med mindre det er økonomisk kriminalitet.. Det er sørgeligt

er så enig med dig!!!

Anmeld

13. juli 2012

Noneother

Den er for lav.

Det eneste jeg trøster mig med er at jeg ved hvordan børnemishandlere bliver behandlet i fængslet. - Selv de sygeste mennesker hader folk der mishandler børn. De får det ikke nemt.

Anmeld

13. juli 2012

dorthemus

Loa skriver:

Tror jeg ikke du skal regne med.

De kommer desværre nok i Herstedvester, eller han gør, og så kan han sidde der sammen med alle de andre psykopater.....

Det tror jeg sker...der er en helt klar hakkeorden i et fængsel, og dem der forgriber sig på børn rangerer absolut lavest i et fængsel og så er det ligemeget om alle de andre også er drabsmænd.

Håber ikke han beder om at komme i isolation for så kan han ikke røres.

Anmeld

13. juli 2012

Clisolka

Alt alt for mild efter min mening... Der er ingen straf der er høj nok til det Tobias var igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.