Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Father

Månsson skriver:

Selvfølgelig rammer det da mange mennesker med økonomisk kriminalitet men tror godt nok hellere folk vil miste deres penge end deres børn, familie eller lignende.. Et menneske liv burde være mere værd end materielle ting..

Og nu siger du så at de indsatte ska korrigeres og ikke straffes af samfundet, men det sker jo så bare heller ikke i vores blødsødende samfund, langt de fleste der har været i fængsel i dk begår samme eller mere kriminalitet når de kommer ud, så hva har de lært, jo de har luret at så længe du ik laver en riskjær så kommer du ud inden kænge og kan prøve igen..

Nej det kan du så have ret.

Min pointe var sådan set bare, at man skal huske på, at fængselsstraf ikke er hævn for de begåede forbrydelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

L&V

Father skriver:

Nej det kan du så have ret.

Min pointe var sådan set bare, at man skal huske på, at fængselsstraf ikke er hævn for de begåede forbrydelser.

Nej men uanset hvordan og hvor ledes så er vores retssystem bare ikke hårdt nok. Og nej det er ikke en hævn men det burde være en straf

Anmeld

14. juli 2012

Father

Månsson skriver:

Nej men uanset hvordan og hvor ledes så er vores retssystem bare ikke hårdt nok. Og nej det er ikke en hævn men det burde være en straf

4 år i fængsel er en temmelig hård straf.

Anmeld

14. juli 2012

MariaKyedDK

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

slet ikke OK

Anmeld

14. juli 2012

L&V

Father skriver:

4 år i fængsel er en temmelig hård straf.

Ja igen i følge dansk ret men i det meste af verdenen er det jo nærmest det man får for mindre forseelser.. Ville du syntes det var en okay straf hvis du kendte offeret?

Anmeld

14. juli 2012

Father

Månsson skriver:

Ja igen i følge dansk ret men i det meste af verdenen er det jo nærmest det man får for mindre forseelser.. Ville du syntes det var en okay straf hvis du kendte offeret?

Sandsynligvis ikke, men det er jo ikke det debatten handler om.

Anmeld

14. juli 2012

L&V

Father skriver:

Sandsynligvis ikke, men det er jo ikke det debatten handler om.

Nej det er jeg klar over, men når der bliver spurgt om man syntes straffen er passende så er det vel lige så vel ud fra et personligt og emotionelt perspektiv man svare og ikke kun ud fra hvordan vi "normalt" dømmer vores kriminelle som jeg fornemmer det er det du går ud fra

Anmeld

14. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MortilElias2010 skriver:

Ingen straf er hård nok til de to! Jeg håber de tager sig godt af dem indenfor murene! 

Tobias, din lille purk 

Sad lige og tænkte det samme!!

Anmeld

14. juli 2012

Sara_S

Det er alt, alt, alt, ALT FOR LIDT!

Var det op til mig, vil de ikke se dagens lys igen... 

Anmeld

14. juli 2012

Miss Church

Efter min mening - ALT for lav straf for dem begge!!!

Sender en masse tanker til Tobias' far og bedsteforældre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.