Dommen faldet i Tobias-Sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

ESV

Milla-Victoria's mor skriver:

Så er dommen faldet, i Tobias sagen....

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Hvad mener i? Er det nok?

http://ekstrabladet.dk/112/article1791363.ece

Ingen straf er høj nok. Det er skammeligt at det danske retsvæsen tillader det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Mettefpigen

Nej selvfølgelig er den for lav, men når man tænker på det danske system så er det en høj straf....

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

når man kan være så koldblodig over for et uskyldigt barn burde det være Livstid! 

Anmeld

13. juli 2012

samantha1986

4 år til moderen
Og 8 år til stedfaren.

Jeg ved godt det aldrig ville ske. Men de burde have fået livstid. Tænk en gang at behandle et forsvarløst barn sådan og var man en ordentlig mor så havde man stoppet det eller gået fra manden. Det er så forkert i min verden at man kan være så "ligeglad" for sådan opfatter jeg hende. Tør slet ikke tænke på hvilkeN smerte den dreng har været igennem. Mit moder hjerte græder over hans alt for korte liv og den ende det fik. 

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes virkeligt også at det er svært at bedømme. Jeg synes ikke at straffen er tilstrækkelig, når man tænker på at det lille forsvarsløse barn har været mishandlet på det groveste igennem flere mdr.

Og hvad i alverdenen sker der inde i moderens hovede, efter som hun ikke griber ind

Jeg har overvejet lidt om stedfaderen måske også tæskede hende.... Hvordan kan en mor ved sine fulde fem ellers stå på sidelinien og se på. Selv om det dælme ikke skulle holde mig fra at gribe ind.

Jeg har SÅ svært ved at sætte mig i hendes sted. Især da jeg læste at hun faldt i søvn med hendes livløse søn hos sig

Stakkels lille dreng

jeg forestiller mig at hun er mentalt udfordret. Dette kunne manden sagtens have udnyttet, hvis det er tilfældet.

Anmeld

13. juli 2012

tarkoflen

mor:) skriver:

jeg forestiller mig at hun er mentalt udfordret. Dette kunne manden sagtens have udnyttet, hvis det er tilfældet.

Det har jeg også tænkt, at hun må være! Ellers kan man da ikke have det reaktionsmønster hun har udvist!

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
tarkoflen skriver:

Det har jeg også tænkt, at hun må være! Ellers kan man da ikke have det reaktionsmønster hun har udvist!

Nej lige præcis. Hun virker enorm naiv og det hænger godt sammen hvis hun er mentalt udfordret.

Anmeld

13. juli 2012

Fenja09

Selvfølgelig er straffen for mild, de har været med til at tage et lille barns liv, uanset hvilken straf de ville have fået ville det ikke have været nok!

Når det er sagt, så er straffen faktisk "høj" indenfor det danske retssystem og man kunne nok ikke "bede om mere". Det er langt fra retfærdigt, men hvilken straf ville have været ok? Lille Tobias kommer ikke tilbage . Sørgeligt.

/Fenja  

Anmeld

13. juli 2012

Anonym

tarkoflen skriver:

Hvis de sætter ham ind hos rockerne, så er den måske ok, meeen det gør de nok ikke!

Mon ikke han ender mere eller mindre i isolation? Jeg tror ikke der er ret mange indsatte, der vil have noget at gøre med en der har slået et barn ihjel på sådan en brutal måde!

Håber de indenfor murene giver ham den rette straf.

Anmeld

13. juli 2012

Loa

JulieWH skriver:

Ja til begge - der skal nok blive taget "kærlig" hånd om dem begge i fængslet.

Tror jeg ikke du skal regne med.

De kommer desværre nok i Herstedvester, eller han gør, og så kan han sidde der sammen med alle de andre psykopater.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.