Molo fall 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Vi har allerede alt for meget til de første størrelser så må nok hellere beherske mig lidt før jeg bliver total ruineret. Kan slet ikke styre det  

Heller ikke her har også købt aaalt for meget barsel er dyrt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Rosengreen skriver:

LOVE IT!!  

Nøj, det kan blive dyrt!  Har "desværre" en svaghed for Molo 

også her huha, det er hård ved pengepungen

Anmeld

10. juli 2012

Loa

Frk P. skriver:

......og tillykke med hende

Tusind tak  

Jeg prøver lige at tjekke linket ud igen og se den nederdel....

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

tak for linket

Ja vinterjakker skal man være hurtige med! Har selv prøvet, at jeg lige ville vente, og så var det umuligt at få den model jeg gerne ville have - øv :/

Men vi må også godt selv få lidt engang imellem

de har hvert fald meget mere forskelligt molo på den side jeg sendte link til end på de danske hjemmesider

ja, selvfølgelig må vi det og en vinterjakke skal vi jo ha har nemlig også oplevet det samme for to år siden.. ville vente til vi kom hen på efteråret med at købe vinterjakke, for jeg tænkte, ja okay, det er da ikke nødvendigt at købe vinterjakke midt om sommeren.. men da jeg så nåede hen på efteråret kunne jeg bare ikke opdrive den jakke jeg ville ha i min størrelse så i år er jeg hurtigt ude hehe..

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

de har hvert fald meget mere forskelligt molo på den side jeg sendte link til end på de danske hjemmesider

ja, selvfølgelig må vi det og en vinterjakke skal vi jo ha har nemlig også oplevet det samme for to år siden.. ville vente til vi kom hen på efteråret med at købe vinterjakke, for jeg tænkte, ja okay, det er da ikke nødvendigt at købe vinterjakke midt om sommeren.. men da jeg så nåede hen på efteråret kunne jeg bare ikke opdrive den jakke jeg ville ha i min størrelse så i år er jeg hurtigt ude hehe..

Ja præcis men kan også huske da jeg gik på handelsskolen, at vi da altid var ude og opdrive den slags, med det samme det kom frem.. Så der er jo masser af piger der er hurtigt ude med den slags synes nu også selv at tøj er sjovest når det lige er kommet frem! dog er jeg blevet bedre til at finde guld på udsalg men som sagt - noget skal altså bare købes fra start af

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Ja præcis men kan også huske da jeg gik på handelsskolen, at vi da altid var ude og opdrive den slags, med det samme det kom frem.. Så der er jo masser af piger der er hurtigt ude med den slags synes nu også selv at tøj er sjovest når det lige er kommet frem! dog er jeg blevet bedre til at finde guld på udsalg men som sagt - noget skal altså bare købes fra start af

elsker da også udsalg.. hvem gør ikke det, men HADER bare det ræs der altid er når der er udsalg og derfor ender det ALTID med at jeg alligevel køber det til fuld pris.. typisk.. men orker ikke udsalg hehe

ååh jeg glæder mig til at modtage det nye molo har lige købt en ordentlig stak til min lille pige

molo denim spencer, to bluser, fleecedragt, elefanthue, denim bukser, alm bukser, og to bodyer looooooove it hurra for MOLO

Anmeld

10. juli 2012

projekt-ønskebarn

Aaaaaalt for dyrt og en prinsesse gør det altså ikke billigere hvis du spørg mig  

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

elsker da også udsalg.. hvem gør ikke det, men HADER bare det ræs der altid er når der er udsalg og derfor ender det ALTID med at jeg alligevel køber det til fuld pris.. typisk.. men orker ikke udsalg hehe

ååh jeg glæder mig til at modtage det nye molo har lige købt en ordentlig stak til min lille pige

molo denim spencer, to bluser, fleecedragt, elefanthue, denim bukser, alm bukser, og to bodyer looooooove it hurra for MOLO

Præcis !! Jeg er fan af en side for en dametøjsbutik der ligger i nærheden af hvor jeg bor på facebook - en butik der hver gang til udsalg åbner op med tilbud til 10-15-20 kr.. ejeren af butikken lagde så et billede op en halv time efter åbning, af at 10-15 piger løb (og man kunne se på billedet at de LØB) ind i butikken, da dørene blev låst op! Min kæreste var i chok da han så billedet Så udsalg kan være farligt - og lidt for besværligt

Uhh det altid lækkert når man modtager noget man har bestilt og lyder som ene lækre ting du har bestilt molo og hummel er mine yndlingsmærker, synes de er så fine så jeg vil også liiige have bestilt lidt her i aften

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Aaaaaalt for dyrt og en prinsesse gør det altså ikke billigere hvis du spørg mig  

Nej huha!! tror på piger er dyrere at få end drenge!! Men så det måske fint pigen kommer først? Så får man ligesom rystet det der af sig, med kun at vil have mærker, og have nyt ofte? måske....... 

Anmeld

10. juli 2012

projekt-ønskebarn

Helt enig!! Det tror jeg at min mand ville blive glad for at høre hvis jeg ellers kunne overbevise ham om at første gang er værst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.