Molo fall 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

fif

Frk P. skriver:

Omg - jeg har forelsket mig total i molo's nye kollektion Er helt vild med modellen - Fairytale Må eje!! Synes også Kaleidoscope er sød og Hummingbird - skal vidst bare have en af hver hihi..  Hvad synes i andre om tingene i Molo's nye kollektion?

http://www.noahogvictoria.dk/shop/molo-babytoej-391c1.html

Link hvor i kan se noget af det

DEt er rigtigt fint, elsker Molo og deres farverige tøj!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Maja_4000 skriver:

Jeg er slet ikke til deres prints - eller hvad sådan noget hedder

Så hvis jeg skulle vælge noget , ville det nok blive noget så kedeligt som dem her

Deres basis tøj er også fint! Synes bukserne til piger er søde, fordi de er simple og har du set dem med en lille sløjfe i siden? De er såå fine

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

rikkeregnbue skriver:

Nu er jeg ikke særlig meget til Molo i forvejen, men er enig med dig.. Det Fairytale der... Det MÅ jeg bare eje!

Ja - den er godt nok bare fin og synes farver er perfekt mørke

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Monica P skriver:

det er rigtig fint, men syntes det er lidt dyrt :-)

Monica

Ja det er lidt dyrt Synes rigtig mange af mærkerne er lidt dyre - var overrasket da jeg først så Hummel - det er faktisk lidt billigere end småfolk, katvig og molo???

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Mette&Alexander skriver:

Uhh ja de farver bliver man da kun glad af se på, det er virkeligt flot det du henviser til, det må vi vist også eje noget af....

Ja ikke?? Det er faktisk Uundværligt hehe god undskyldning for at shoppe (og tidsfordriv for sådan en som mig, der er på barsel og bare venter på baby hæhæ ;D)

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

maria_wlt skriver:

ALT for dyrt men ELSKER DET... Kan godt li deres print og mine unger ser ski frække ud i det

De 3 body'er der er på første side af de nye må jeg bare EJE.. (Når de kommer på tilbud engang)

Ja jeg må også bare eje Tror faktisk min kæreste ville ønske vi skulle have en dreng, for han ville falde pladask for dem til drenge med retro racer biler de er gode til at lave til piger og drenge synes jeg

og ja - kunne være skønt hvis man kunne vente til udsalg - men det er jeg sååå dårlig til :/

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Loa skriver:

Eeeeeelsker bare molo!! De kan næsten ikke lave noget der skuffer

Nej - og det er så anderledes end andet tøj Synes de andre mærker oftere bliver "kopieret" af billigere mærker?

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

modesty skriver:

Det er superfint, men F*CK hvor er det dyrt. 200 kr. for en body, jesus.

Ja øv :/ man kan hurtig bruge 1000 kr på molo tøj - og man får næsten intet :/ men synes det er super fint

Anmeld

10. juli 2012

Loa

Frk P. skriver:

Nej - og det er så anderledes end andet tøj Synes de andre mærker oftere bliver "kopieret" af billigere mærker?

Der er ingen tvivl om når det er molo molo skal bare være farver, nyt og anderledes print, og jeg elsker det

Men prisen er desværre bare lidt pebret....

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Mathilde skriver:

Enig er også ret vild med deres nye print. Jeg synes ellers det er noget tid siden, jeg er faldet for deres tøj...

Jeg synes faktisk også den her "kollektion" er pænere end den fra foråret? kan godt lide de lidt mere mørke og nedtonede farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.