Molo fall 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Helt enig!! Det tror jeg at min mand ville blive glad for at høre hvis jeg ellers kunne overbevise ham om at første gang er værst

Haha tror heller ikke min kæreste vil tro på mig, hvis jeg siger det vi må lade tiden vise det for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja der er ikke andet for . Ih nu kommer de snart vores små Prinsesser 

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ja der er ikke andet for . Ih nu kommer de snart vores små Prinsesser 

Ja jeg kan nu tælle ned til termin på 2 hænder - langt om længe!!! Det blir skønt! gad vide hvem af os der kommer først???

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Fantastisk . Det tror jeg at du gør  

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Præcis !! Jeg er fan af en side for en dametøjsbutik der ligger i nærheden af hvor jeg bor på facebook - en butik der hver gang til udsalg åbner op med tilbud til 10-15-20 kr.. ejeren af butikken lagde så et billede op en halv time efter åbning, af at 10-15 piger løb (og man kunne se på billedet at de LØB) ind i butikken, da dørene blev låst op! Min kæreste var i chok da han så billedet Så udsalg kan være farligt - og lidt for besværligt

Uhh det altid lækkert når man modtager noget man har bestilt og lyder som ene lækre ting du har bestilt molo og hummel er mine yndlingsmærker, synes de er så fine så jeg vil også liiige have bestilt lidt her i aften

hold da op.. sådan noget udsalg gad jeg slet ikke med til hehe.. det ville jeg ikk ku magte

ja, super lækre ting, hun blir bare så efterårsklar mine favoritter er også molo og hummel og enkelte af katvigs ..

ja, du må ha bestilt lidt til din datter også

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Fantastisk . Det tror jeg at du gør  

Jeg er sq bange for du overhaler mig indenom

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg tvivler. Jeg har ihvertfald intet optræk til noget som helst. Ikke engang plukveer der gør ondt. 

Vi må se hvad tiden bringer  

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

hold da op.. sådan noget udsalg gad jeg slet ikke med til hehe.. det ville jeg ikk ku magte

ja, super lækre ting, hun blir bare så efterårsklar mine favoritter er også molo og hummel og enkelte af katvigs ..

ja, du må ha bestilt lidt til din datter også

Hun blir så fin din datter Min blir det først om en måneds tid Hun skal lige ud først jo - og hun er lidt mindre end gennemsnittet, så forventer ikke hun kan passe det før om en måneds tid Men så kan jeg glæde mig til det

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg tvivler. Jeg har ihvertfald intet optræk til noget som helst. Ikke engang plukveer der gør ondt. 

Vi må se hvad tiden bringer  

De kloge siger jo også at det kan komme ud af det blå.. Jaaa, men gid man kunne forudse det det kunne være lidt rart..

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Hun blir så fin din datter Min blir det først om en måneds tid Hun skal lige ud først jo - og hun er lidt mindre end gennemsnittet, så forventer ikke hun kan passe det før om en måneds tid Men så kan jeg glæde mig til det

ja, hun blir så læker i det

er sikker på din også blir rigtig fin i det når hun kan passe det .. blir spændende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.