Molo fall 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Det er fantastisk

Husk at vaske det med vrangen ud af, synes molo falmer rigtig hurtigt i farven desværre men dette tip skulle vidst hjælpe på det

Det må jeg lige huske men sikke et arbejde at vaske babytøj - sådan at skulle vende det flere gange for at få det rent Men det er det værd - med de priser på tøjet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

fif skriver:

DEt er rigtigt fint, elsker Molo og deres farverige tøj!!!

og altid nye overraskende prints

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

det er rigtig fint men jeg syntes godt nok også at det er dyrt

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Loa skriver:

Der er ingen tvivl om når det er molo molo skal bare være farver, nyt og anderledes print, og jeg elsker det

Men prisen er desværre bare lidt pebret....

Ja, det er ikke noget man giver børnene fuld garderobe i Men fedt lige at have et par stykker derfra

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Omg - jeg har forelsket mig total i molo's nye kollektion Er helt vild med modellen - Fairytale Må eje!! Synes også Kaleidoscope er sød og Hummingbird - skal vidst bare have en af hver hihi..  Hvad synes i andre om tingene i Molo's nye kollektion?

http://www.noahogvictoria.dk/shop/molo-babytoej-391c1.html

Link hvor i kan se noget af det

er også HELT VILD med deres nye kollektion har købt bodyen med fairytale og de lilla basic bukser i harems

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Missq4 skriver:

det er rigtig fint men jeg syntes godt nok også at det er dyrt

Ja det er lidt dyrt :/ Måske det kunne være gode ting at ønske sig?

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

er også HELT VILD med deres nye kollektion har købt bodyen med fairytale og de lilla basic bukser i harems

Jeg SKAL også bare eje fairytale Synes den er så fin!! og ja, deres basis tøj er altså også bare fint !! Havde aldrig troet jeg kunne gå shop-amok i andet tøj, end til mig selv haha

Anmeld

10. juli 2012

Loa

Frk P. skriver:

Ja, det er ikke noget man giver børnene fuld garderobe i Men fedt lige at have et par stykker derfra

Enig! Elsker at se Isabella i de søde nederdele bluse sæt og hendes fantastiske popcorne heldragt

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Jeg SKAL også bare eje fairytale Synes den er så fin!! og ja, deres basis tøj er altså også bare fint !! Havde aldrig troet jeg kunne gå shop-amok i andet tøj, end til mig selv haha

jeg er faks blevet dårlig til at shop amok til mig selv.. nu er det min datter jeg shopper amok til hehe

Anmeld

10. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Loa skriver:

Enig! Elsker at se Isabella i de søde nederdele bluse sæt og hendes fantastiske popcorne heldragt

Hvor gammel er din datter? For den der nederdel i sådan noget tyl agtig er virkelig også bare sååå fin men alt for stor til at jeg kan købe den "foran" :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.