Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Omg - jeg har forelsket mig total i molo's nye kollektion Er helt vild med modellen - Fairytale Må eje!! Synes også Kaleidoscope er sød og Hummingbird - skal vidst bare have en af hver hihi.. Hvad synes i andre om tingene i Molo's nye kollektion?
http://www.noahogvictoria.dk/shop/molo-babytoej-391c1.html
Link hvor i kan se noget af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er slet ikke til deres prints - eller hvad sådan noget hedder
Så hvis jeg skulle vælge noget , ville det nok blive noget så kedeligt som dem her
Nu er jeg ikke særlig meget til Molo i forvejen, men er enig med dig.. Det Fairytale der... Det MÅ jeg bare eje!
det er rigtig fint, men syntes det er lidt dyrt :-)
Monica
Uhh ja de farver bliver man da kun glad af se på, det er virkeligt flot det du henviser til, det må vi vist også eje noget af....
ALT for dyrt men ELSKER DET... Kan godt li deres print og mine unger ser ski frække ud i det
De 3 body'er der er på første side af de nye må jeg bare EJE.. (Når de kommer på tilbud engang)
Eeeeeelsker bare molo!! De kan næsten ikke lave noget der skuffer
Det er superfint, men F*CK hvor er det dyrt. 200 kr. for en body, jesus.
Enig er også ret vild med deres nye print. Jeg synes ellers det er noget tid siden, jeg er faldet for deres tøj...
Det er fantastisk
Husk at vaske det med vrangen ud af, synes molo falmer rigtig hurtigt i farven desværre men dette tip skulle vidst hjælpe på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128