Molo fall 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

ja, hun blir så læker i det

er sikker på din også blir rigtig fin i det når hun kan passe det .. blir spændende ..

Absolut hun kan bare komme nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

MissTas

Frk P. skriver:

Absolut hun kan bare komme nu

hehe nok godtnok hun blir der til termin hvis hun er en lille fis så hun kan nå at vokse lidt mere

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MissTas skriver:

hehe nok godtnok hun blir der til termin hvis hun er en lille fis så hun kan nå at vokse lidt mere

Ja det rigtig - ventetiden er bare laaaaaang Havde en MA, en måned inden denne graviditet, så frygten for at miste har gjort jeg konstant har troet jeg ville føde for tidligt, så det føles allerede som overtid

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det er rigtigt. Jeg håber nu at jeg bliver lidt "advaret" inden på den ene eller den anden måde men det er nok ønsketænkning  

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det er rigtigt. Jeg håber nu at jeg bliver lidt "advaret" inden på den ene eller den anden måde men det er nok ønsketænkning  

Samme her Men kan være det er rarere, ikke at blive advaret? ejg tror godt jeg kunne gå i panik af det

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det kan du godt ha ret i men for mig tror jeg nu at det vil være rart at vågne med tegn blødning en morgen eller slimproppen der er gået men nu må vi se. Det kan jo også være at vandet bare går midt i netto. 

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det kan du godt ha ret i men for mig tror jeg nu at det vil være rart at vågne med tegn blødning en morgen eller slimproppen der er gået men nu må vi se. Det kan jo også være at vandet bare går midt i netto. 

Det er min største frygt  at vandet går mens jeg er nogle steder! Er ikke interesseret i nogen skal vide det er igang (vi bor et lille sted, så det ville rygtes med det samme...)

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Så må du blive nært hjemme de næste uger

Anmeld

13. juli 2012

132319

Maja_4000 skriver:

Jeg er slet ikke til deres prints - eller hvad sådan noget hedder

Så hvis jeg skulle vælge noget , ville det nok blive noget så kedeligt som dem her

Enig, jeg synes det er cirkustøj især det til piger, man får helt ondt i øjnene 

Kan godt lide de basisbukser du linker til og så deres fleecejakker men resten står jeg helt af overfor

Anmeld

13. juli 2012

Maja_4000

132319 skriver:

Enig, jeg synes det er cirkustøj især det til piger, man får helt ondt i øjnene 

Kan godt lide de basisbukser du linker til og så deres fleecejakker men resten står jeg helt af overfor

Haha .. Præcis Godt jeg ikke er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.