Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: jeg er faks blevet dårlig til at shop amok til mig selv.. nu er det min datter jeg shopper amok til hehe
jeg er faks blevet dårlig til at shop amok til mig selv.. nu er det min datter jeg shopper amok til hehe
Hehe, ja forestiller mig også at det bliver sådan her fremover Men mon ikke også vi damer, har nok tøj hængende? Jeg har hvert fald endda noget med mærker stadig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He hé ja men arbejdet værd med de priser molo har men det er også unikt og lækkert
projekt-ønskebarn skriver: He hé ja men arbejdet værd med de priser molo har men det er også unikt og lækkert
Lige præcis jeg skal hvert fald have noet af det
Frk P. skriver: Hehe, ja forestiller mig også at det bliver sådan her fremover Men mon ikke også vi damer, har nok tøj hængende? Jeg har hvert fald endda noget med mærker stadig
hehe ja samme her .. har dog lige købt en ny lækker vinterjakke, de er jo begyndt at komme frem i butikkerne og der skal man være hurtig hvis man skal have sin størrelse så den er allerede i hus, men den skulle jeg jo ha.. vil hvert fald ikke rende i min graviditetsjakke denne vinter haha
forresten så kan en masse fedt molo også den nye kollektion købes billigere fra England fra siden www.littlesunflowers.com
der har jeg lige bestilt to sæt fra til min datter
Frk P. skriver: Hvor gammel er din datter? For den der nederdel i sådan noget tyl agtig er virkelig også bare sååå fin men alt for stor til at jeg kan købe den "foran" :/
Hvor gammel er din datter? For den der nederdel i sådan noget tyl agtig er virkelig også bare sååå fin men alt for stor til at jeg kan købe den "foran" :/
Hun bliver 2 imorgen
Tror ikke jeg har set en tyl nederdel fra dem af, var den også på det link du sendte?
Vi har allerede alt for meget til de første størrelser så må nok hellere beherske mig lidt før jeg bliver total ruineret. Kan slet ikke styre det
Frk P. skriver: Omg - jeg har forelsket mig total i molo's nye kollektion Er helt vild med modellen - Fairytale Må eje!! Synes også Kaleidoscope er sød og Hummingbird - skal vidst bare have en af hver hihi.. Hvad synes i andre om tingene i Molo's nye kollektion? http://www.noahogvictoria.dk/shop/molo-babytoej-391c1.html Link hvor i kan se noget af det
Omg - jeg har forelsket mig total i molo's nye kollektion Er helt vild med modellen - Fairytale Må eje!! Synes også Kaleidoscope er sød og Hummingbird - skal vidst bare have en af hver hihi.. Hvad synes i andre om tingene i Molo's nye kollektion?
http://www.noahogvictoria.dk/shop/molo-babytoej-391c1.html
Link hvor i kan se noget af det
LOVE IT!!
Nøj, det kan blive dyrt! Har "desværre" en svaghed for Molo
MissTas skriver: hehe ja samme her .. har dog lige købt en ny lækker vinterjakke, de er jo begyndt at komme frem i butikkerne og der skal man være hurtig hvis man skal have sin størrelse så den er allerede i hus, men den skulle jeg jo ha.. vil hvert fald ikke rende i min graviditetsjakke denne vinter haha forresten så kan en masse fedt molo også den nye kollektion købes billigere fra England fra siden www.littlesunflowers.com der har jeg lige bestilt to sæt fra til min datter
tak for linket
Ja vinterjakker skal man være hurtige med! Har selv prøvet, at jeg lige ville vente, og så var det umuligt at få den model jeg gerne ville have - øv :/
Men vi må også godt selv få lidt engang imellem
Loa skriver: Hun bliver 2 imorgen Tror ikke jeg har set en tyl nederdel fra dem af, var den også på det link du sendte?
Jep den var at finde i bunden, hvis du valgte Molo Pigetøj 2 farver
......og tillykke med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128