hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Af hvad??

Så fordi hendes kæreste har forladt sin x for at være sammen med en anden så har hun fortjent den behandling..... Det var da den mærkeligste holdning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Altså det er jo helt tydeligt at du er en af de der der bestemt mener at der skal være plads til x kærester i ens liv (at jeg ikke forstår det, er så mit problem) meeeeeen syntes du ikke hendes (og kærestens) opførsel er lige lovlig langt ude??? 

Man spørger sgu da ikke om ham og hans barn skal lave noget med hende og hendes niece?? Som om han var single.... Altså, lige så meget som en ny kæreste skal acceptere at der er en x som åbenbart stadig er inde i billedet, så skal en x da i den grad også acceptere OG RESPEKTERE den nye kæreste...... 

Men bortset fra det TS, så burde der da slet ikke være et problem hvis din kæreste rent faktisk tog hensyn til dig og dine følelser og meninger. Hans og xkærestens opførsler er da simpelthen uacceptabelt, i min verden.

Selvom at mit ønske bliver respekteret, synes jeg stadig det er et problem atvi grundlæggende kan se så forskelligt på sådan en ting. Jeg kan på ingen måde forstå hvordan han kan synes det er helt okay og normalt at hun indbyder v
Ham og vores barn til sådanne sammeværd

Anmeld

6. juli 2012

klmf

Anonym skriver:

At jeg ikke ønsker vores barn ogjeg skal være en del af det?
Tror aldrig han bliver helt voksen

Nej, jeg synes det virker barnligt at de opfører sig på den måde med ikke at invitere dig med og dumme kommentarer og sådan. Utroligt de har behov for det. Synes de burde respektere jeres forhold noget mere.

Anmeld

7. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg tror han mener at jeg fortjener at blive behandlet skidt, fordi han TROR jeg har ødelagt deres forhold. Hvilket jeg vil,gøre helt klart at jeg ikke har

Nej, man skal sku have skyld for meget...

Men jeg ville godt nok være bange for at de ikke er helt færdige med hinanden

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Nej, man skal sku have skyld for meget...

Men jeg ville godt nok være bange for at de ikke er helt færdige med hinanden

Ja, det må man sige

Jeg er helt sikker på der ikke er noget fra min kærestes side, men også helt overbevist om at hun ikke er færdig med ham. Han ser det bare ikke, han er faktisk plaget af dårlig samvittighed over den måde han sluttede med hende og startede med mig. Ikke at han gjorde noget forkert, men at han ikke havde nosser noktil at sige der var en anden.

Det gør bare at hun kan slippe afsted med mere. Han var gået fra hende 2 gange inden, hvor jeg ikke var inde i biledet, men begge gange fik hun ham overtalt til at komme tilbage. Han der hende som en ven nu og forstår ikke at jegser hende som en eks.
Fær nok, de er venner(forstår der ikke, men respekter det)
Men som en anden skrev, skal hun ikke have noget med vores barn at gøre, for helt ærlig, hvad skal man sige, når han bliver større: ja, det er så en far har knaldet med en gang!
Jeg synes som jeg har skrevet at der er en naturlig grænse der.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, manden snakker slet ikke med sine ekser- så jeg ville have det meget mærkeligt med at de skulle møde vores børn, vi har jo selv familie og venner at tilbringe tid med. Med fare for at lyde streng- amen så er vores begges ekser altså ikke noget at samle på, og jeg vil hverken omgåes hans eller mine, og mine børn skal SLET ikke. Det er simpelthen for underligt. Selv om jeg ellers er meget imod at lyde 'snerpet' ville jeg sætte min grænse der. Jeg er lykkelig for vi ingen ekser har i vores liv. 'Kom og mød den dame din far har bollet med en gang' Øhh Nej, ikke på min vagt. Jeg havde nedlagt veto.

Hahaaha, det var præcis det jeg sagde til min kæreste, den gangjeg sagde, at det komme ikke til at ske.
Rart jegikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Nej, jeg synes det virker barnligt at de opfører sig på den måde med ikke at invitere dig med og dumme kommentarer og sådan. Utroligt de har behov for det. Synes de burde respektere jeres forhold noget mere.

Årh, jamen jeg er helt enig

Anmeld

7. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja, det må man sige

Jeg er helt sikker på der ikke er noget fra min kærestes side, men også helt overbevist om at hun ikke er færdig med ham. Han ser det bare ikke, han er faktisk plaget af dårlig samvittighed over den måde han sluttede med hende og startede med mig. Ikke at han gjorde noget forkert, men at han ikke havde nosser noktil at sige der var en anden.

Det gør bare at hun kan slippe afsted med mere. Han var gået fra hende 2 gange inden, hvor jeg ikke var inde i biledet, men begge gange fik hun ham overtalt til at komme tilbage. Han der hende som en ven nu og forstår ikke at jegser hende som en eks.
Fær nok, de er venner(forstår der ikke, men respekter det)
Men som en anden skrev, skal hun ikke have noget med vores barn at gøre, for helt ærlig, hvad skal man sige, når han bliver større: ja, det er så en far har knaldet med en gang!
Jeg synes som jeg har skrevet at der er en naturlig grænse der.

Jamen for mig lydet det altså som om hun kører rundt med ham

Og jeg forstår ikke at han har behov for at se hende, for det har han jo tydeligvis, han gør det jo ikke kun for hendes skyld, det nægter jeg simpelthen at tro på

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jamen for mig lydet det altså som om hun kører rundt med ham

Og jeg forstår ikke at han har behov for at se hende, for det har han jo tydeligvis, han gør det jo ikke kun for hendes skyld, det nægter jeg simpelthen at tro på

Jamen hun køre helt sikkert rundt med ham.
Nej, som skrevet ser han hende som en god ven, hvilket jeg ikke forstår, men detvgør han
Men okay, jegchar også en ven som jeg kærestede lidt med for små 10 år siden, men han er ikke en del af vores barns liv og ser ham måske en gang hvertandet år

Anmeld

7. juli 2012

chael

Anonym skriver:

Selvom at mit ønske bliver respekteret, synes jeg stadig det er et problem atvi grundlæggende kan se så forskelligt på sådan en ting. Jeg kan på ingen måde forstå hvordan han kan synes det er helt okay og normalt at hun indbyder v
Ham og vores barn til sådanne sammeværd

Han er dobbelt moralsk!!

Sig til ham, at du og DIN ex har en lege aftale med hans... Øhh... Nevø, og så se hvad han har at sige til det?!

Det er sgu ikke normalt adfærd.

Jeg ville også sætte ham stolen for døren.

Nu er han far og må derfor vælge familien og ikke det "frie" liv. Han må nu være sit ansvar voksent!!

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.