hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

tinasmor

Men det er vel din kæreste der må sætte nogle grænser. Om vi andre ville lade vores børn være sammen med exkæresten osv er jo underordnet hvis DU har det dårligt med det, så må du jo sige det til din kæreste og så må man jo håbe, at han respektere dine følelser. Forstår ikke hvorfor han har mere travlt med at være sammen med hende end at tage hensyn til hvordan DU har det.

At man er venner med sin ex er jo fint nok hvis alle er tilfredse med det. Men hvis de ses en gang om ugen så synes jeg det er mystisk at han synes det er mere vigtigt, end hvordan det får dig til at føle.

I mine øjne er det ikke ex´en der er problemet men faktisk din kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

klmf

Jeg synes din kæreste skulle tage og gro sig en rygrad og få sagt fra overfor det spil der. Hvis jeres fælles barn skal med, så skal du selvfølgelig også. Og du burde også blive inviteret til deres andre sammenkomster også når det er uden børn. Synes det andet virker plat og barnligt

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Din kærestes eks har jo ingen forpligtelser overfor dig og jeres barn og hvormeget han er hjemme. Her må din kæreste selv sige fra.

Jeg synes også det må være din kæreste der sørger for at få dig med ind i de forskellige sammenkomster. Han må fortælle veninden at det er vigtigt for ham at du har det trygt med hende og dem sammen alene.

Jeg kan godt forstå din kæreste stadig er venner med hende. Man har jo ikke kun været kærester, men også venner. Men det må selvfølgelig ske på en måde hvor i begge synes at der bliver taget hensyn til jeres ønsker.

Held og lykke

Det har han skam prøvet, det var der det endte ud i de omtalte kommentarer m m.

Min kæreste siger skam også fra, men det kan stadig godt være frusterende at de ikke accepter et nej og vedbliver med at presse på

Det fungere skam fint, som det er nu, mit spørgsmål gik mere på om hvor vidt andre havde det som mig, eller de ville synes det var fint at kærestens eks og kæresten lavede ting alene med jeres fælles barn
Jeg synes personligt, at det er meget mærkeligt at hun invitere vores barn og min kæreste til hygge, eller undre sig over hun ikke måtte komme til dåben, eller få lov at passe vores barn. Mener der, at der er en grænse, som burde være en selvfølge.

Anmeld

6. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Tror ikke du har læst min tekst korrekt, men har lavet et mere uddybende fællessvar

Kan garantere dig de ikke har noget særligt sammen og jeg har intet ødelagt.

Spørgsmålet gik på om at I/du ville have det okay, med at din kærestes eks og kæreste var alene sammen med jeres barn/børn

jeg ville bestemt ikke bryde mig om hvis min kæreste og en af hans ekser, var alene sammen med vores datter.... ej, det ville være for mærkeligt, og HVORFOR skulle de dog det ??? kan ikke se pointen.. er med dig i , at jeg ikke forstår hvad jeres barn skal med din kærestes eks.. i MIN verden er eks kærester fortid, så længe man selvfølglig ikke har børn sammen osv. og hvis man endelig forbliver venner, så lyder det da mærkeligt at man ses hver uge når man har en familie, og at den ene parts barn skal blandes ind i dét fællesskab... 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Men det er vel din kæreste der må sætte nogle grænser. Om vi andre ville lade vores børn være sammen med exkæresten osv er jo underordnet hvis DU har det dårligt med det, så må du jo sige det til din kæreste og så må man jo håbe, at han respektere dine følelser. Forstår ikke hvorfor han har mere travlt med at være sammen med hende end at tage hensyn til hvordan DU har det.

At man er venner med sin ex er jo fint nok hvis alle er tilfredse med det. Men hvis de ses en gang om ugen så synes jeg det er mystisk at han synes det er mere vigtigt, end hvordan det får dig til at føle.

I mine øjne er det ikke ex´en der er problemet men faktisk din kæreste.

Årh, tror ikke jeg fik forklaret det godt nok
De første 2 år sås de så tit, det gør de ikke mere.
Min kæreste respektere mit nej, selvom han ikke forstår det.
Men eksen forbliver uforstående over hvorfor hun ikke må være en del af vores barnsliv.
Ville egentlig bare høre om jeg var ene om den holdning, at ekser ikke høre til sammen med ens børn, medmindre selvfølgelig alle parter har det godt med hinanden

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg synes din kæreste skulle tage og gro sig en rygrad og få sagt fra overfor det spil der. Hvis jeres fælles barn skal med, så skal du selvfølgelig også. Og du burde også blive inviteret til deres andre sammenkomster også når det er uden børn. Synes det andet virker plat og barnligt

Jeg har faktisk valgt at melde mig ud af det der, blandt andet fordi jeg ikke synes om deres opførsel og jeg ikke ønsker at vores barn skal have noget med hende at gøre.
De få gange jeg har været inviteret har jeg måtte finde mig i små kommentarer osv.
Er enig i min kæreste skulle gro sig nogle boller.
Hn respekter dog mit valg, men forstår det ikke og mener det er meget normalt

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

jeg ville bestemt ikke bryde mig om hvis min kæreste og en af hans ekser, var alene sammen med vores datter.... ej, det ville være for mærkeligt, og HVORFOR skulle de dog det ??? kan ikke se pointen.. er med dig i , at jeg ikke forstår hvad jeres barn skal med din kærestes eks.. i MIN verden er eks kærester fortid, så længe man selvfølglig ikke har børn sammen osv. og hvis man endelig forbliver venner, så lyder det da mærkeligt at man ses hver uge når man har en familie, og at den ene parts barn skal blandes ind i dét fællesskab... 

Ja, er det ikke for mærkeligt?
Forstår ikke hvorfor hun synes de skal det?

De ses ikke så tit mere

Anmeld

6. juli 2012

klmf

Anonym skriver:

Jeg har faktisk valgt at melde mig ud af det der, blandt andet fordi jeg ikke synes om deres opførsel og jeg ikke ønsker at vores barn skal have noget med hende at gøre.
De få gange jeg har været inviteret har jeg måtte finde mig i små kommentarer osv.
Er enig i min kæreste skulle gro sig nogle boller.
Hn respekter dog mit valg, men forstår det ikke og mener det er meget normalt

Må bare sige at jeg synes det er barnligt... Tror hun er godt og grundigt træt af at du er rendt med ham og har en familie med ham. Synes din kæreste skylder at opføre sig mere voksent.

Anmeld

6. juli 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

dejligt du har det sådan, jeg tror også klart jeg er meget farvet af den behandling jeg har fået af hende

Kan jeg godt forstå, men når hvis jeg var gået igennem samme behandling og oplevet det samme, ville jeg IKKE være hendes ven, ihvertfald ..

Anmeld

6. juli 2012

MorDk

Kongmulle skriver:

Så længe du ikke er veninde med hende, kan jeg overhovedet ikke se hvad hun skal være i jeres liv for.

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.