mor:) skriver:
Din kærestes eks har jo ingen forpligtelser overfor dig og jeres barn og hvormeget han er hjemme. Her må din kæreste selv sige fra.
Jeg synes også det må være din kæreste der sørger for at få dig med ind i de forskellige sammenkomster. Han må fortælle veninden at det er vigtigt for ham at du har det trygt med hende og dem sammen alene.
Jeg kan godt forstå din kæreste stadig er venner med hende. Man har jo ikke kun været kærester, men også venner. Men det må selvfølgelig ske på en måde hvor i begge synes at der bliver taget hensyn til jeres ønsker.
Held og lykke
Det har han skam prøvet, det var der det endte ud i de omtalte kommentarer m m.
Min kæreste siger skam også fra, men det kan stadig godt være frusterende at de ikke accepter et nej og vedbliver med at presse på

Det fungere skam fint, som det er nu, mit spørgsmål gik mere på om hvor vidt andre havde det som mig, eller de ville synes det var fint at kærestens eks og kæresten lavede ting alene med jeres fælles barn

Jeg synes personligt, at det er meget mærkeligt at hun invitere vores barn og min kæreste til hygge, eller undre sig over hun ikke måtte komme til dåben, eller få lov at passe vores barn. Mener der, at der er en grænse, som burde være en selvfølge.
Anmeld