Efter at have læst en debat om ekskærester vil jeg gerne høre jeres mening om et problem vi har herhjemme.
Min kæreste gik fra sin eks for at være sammen med mig- hun ved det dog ikke.
Vi blev ret hurtige gravide ved et uheld og valgt at beholde barnet.
Min kæreste og hans eks fortsatte som venner og det har jeg aldrig været begejstret for. De første 2 år sås de nærmest 1 gang om ugen og flere gang hvis vi blev uvenner mødtes han med hende for at snakke, hvilket sårede mig dybt. Eksen er veninde med min kærestes gode veninde og de 3 skulle hele tiden ses. Min kæreste og hans eks mener at hun skal være i vores liv som en ven. Og veninden og Eksen spørger altid min kæreste om han ikke vel med dem i byen, ud og spise osv, påtrods af de ved han er meget lidt hjemme og ikke har ret meget tid med sit barn. De er altid utilfredse med den mængde af tid han bruger på dem.
Eksen og veninde har aldrig behandlet mig pænt og kommer de gange vi har ses med spydige kommentar og ondskabsfuldejokes.
Min kæreste siger det ikke er ment som det kommer ud, men jeg tvivler kraftigt.
Efter vores barn er kommet til verden, har Eksen ofte spurgt og min kæreste og vores barn ikke havde lyst til at lave noget sammen med hende og hendes niece.
Jeg sagde allerede under graviditeten at hun IKKE skulle være en del af vores barns liv.
Jeg synes det er en tand for mærkeligt og jeg er slet ikke tryg ved hendes intensioner.
Jeg gik med til at mødes 1 gang da vores barn var spæd, da de presse på konstant og siden har jeg holdt på mit.
Jeg er aldrig en del af invitationen og det er tydeligt at jeg ikke er ønsket af Eksen-min kæreste vil skam gerne have mig med hvis jeg ville.
Ville i synes det var okay, at jere kærestes eks var en del af jeres barns liv og at Eksen kæreste og jeres barn lavede ting sammen alene?
Håber på en god debat
Anmeld