hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige slå fast at jeg ikke har ødelagt deres forhold. Min kæreste valgt at gå fra hende, af egen fri vilje. De havde haft problemet længe og jeg havde ingen tilnærmelser gjort til ham. Vi havde været gode venner i 3 år inden og jeg har kendt ham længst.
Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg forbyder ham at se hende, så der er ingen tøjler at løsne
Jeg tvivler ikke et sek. på min kæreste
Debat gik på om hvorvidt I ville lade jeres kæreste lave ting alene sammen sin eks kæreste og jeres fælles barn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Monski

Jeg kan godt forstå dig!! Selvfølgelig skal de da have lov til at være venner, men din kæreste må da også føle det er en smule akavet hvis de slet ikke involvere dig i aftale osv. 

Altså, jeg synes det er underligt hvis f.eks mine venner ikke invitere min kæreste når de invitere mig og omvendt .. (selvfølgelig afhænging af situationen) 

Jeg synes at det er super stort og coolt af dig at ham "må" se hende så meget, og jeg kan kun se du gør det rigtige i ikke at fobyde ham i at se hende men så vælge at sige at hun ikke skal have noget med jeres barn at gøre 

Anmeld

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Din kærestes eks har jo ingen forpligtelser overfor dig og jeres barn og hvormeget han er hjemme. Her må din kæreste selv sige fra.

Jeg synes også det må være din kæreste der sørger for at få dig med ind i de forskellige sammenkomster. Han må fortælle veninden at det er vigtigt for ham at du har det trygt med hende og dem sammen alene.

Jeg kan godt forstå din kæreste stadig er venner med hende. Man har jo ikke kun været kærester, men også venner. Men det må selvfølgelig ske på en måde hvor i begge synes at der bliver taget hensyn til jeres ønsker.

Held og lykke

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at du finder dig i det der ?? 

et er at man er veninder med sin eks, det kan jeg sagtens acceptere-... HVIS at eksen viser respekt og har en vilje til at få det til at prøve at få det til at fungere med den nye kæreste (dig) . 

jeg havde ikke fundet mig i det, og her havde jeg sat stolen for døren .. selvf. føler du dig truet af hendes tilstedeværelse og intentioner,, det jo ikke skide svært at se hvad hun har gang i... 

men tag en snak med manden om det, hvis du betyder noget for ham vil hav da klart tage dine følelser i betragtning .. 

Jeg har lært at acceptere hende og jeg kan se hvordan min kæreste tager mere og mere afstand fra en del af hendes opførsel.
Min tanke var mere om andre ville have det ok med at kærestens eks skulle være sammen med ens barn

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville SLET ikke acceptere det!! Han forlod hende som du siger, til fordel for dig, så hvorfor skal han stadig ses med hende?? De har jo ikke et fælles barn f.eks eller noget der binder dem!! Hun kan fortsat være veninder med hende din kærestes veninde men udover det er der da ingen grund til at de fortsætter med at ses, og specielt ikke da hun ikke respekterer dig eller inviterer dig med til noget af det.

Kan det ikke være hun har fattet at hun blev droppet pga. dig og nu prøver at få lidt hævn?? 

Jeg forstår heller ikke at han forsat vil ses, men ham om det, jeg ved at hun ikke er færdig med ham, men han er med hende-som kæreste.
Det jeg ikke synes er ok er at hun tror/mener hun skal være en del af vores barns liv

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Øhh NEJ!!!

Det lyder sgu lige en tand for meget i mine øre!!

Jeg ville sgu ikke finde mig i det. De lyder som om de begge kunne trænge til at blive voksne!!

*C

Nej, de kæreste eks skulle ikke omgåes jeres børn?

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

Man høster som man sår.

Måske din kæreste og hans eks. har noget sammen, som i, du og din kæreste, aldrig kan få, og som du reelt har ødelagt.

Derfor mener jeg ikke du er i en position hvor du kan sætte grænser for din kæreste, men at du bare må tilpasse dig en situation, du selv har sat dig i.

Held og lykke.

Tror ikke du har læst min tekst korrekt, men har lavet et mere uddybende fællessvar

Kan garantere dig de ikke har noget særligt sammen og jeg har intet ødelagt.

Spørgsmålet gik på om at I/du ville have det okay, med at din kærestes eks og kæreste var alene sammen med jeres barn/børn

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

hvis x'en var sød overfor mig, og slet ikke viste tegn på at ville have min kæreste, så kunne jeg godt forestille mig at have hende i mig og mit barn's liv, ja ..

Men hvis hun kommer med spydige kommentarer og hentydninger, så nej. Så kan jeg ikke se grunden til at de stadig er venner og hun er i jeres liv :s

dejligt du har det sådan, jeg tror også klart jeg er meget farvet af den behandling jeg har fået af hende

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg kan ikke se HVORFOR hun skal jages væk, hvis din kæreste gerne vil være venner med hende. Det skal du, som kæreste, respektere og så løsne snoren lidt.

Læst teksten
Jeg har ikke jaget hende væk, de ses skam stadig og der er et forbud eller stramme tøjler
Spørgsmålet gik på om du/i ville have det okay,med at jeres kærestes eks og kæreste skulle lave ting samme alene med jeres fælles barn

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg kan godt forstå dig!! Selvfølgelig skal de da have lov til at være venner, men din kæreste må da også føle det er en smule akavet hvis de slet ikke involvere dig i aftale osv. 

Altså, jeg synes det er underligt hvis f.eks mine venner ikke invitere min kæreste når de invitere mig og omvendt .. (selvfølgelig afhænging af situationen) 

Jeg synes at det er super stort og coolt af dig at ham "må" se hende så meget, og jeg kan kun se du gør det rigtige i ikke at fobyde ham i at se hende men så vælge at sige at hun ikke skal have noget med jeres barn at gøre 

Tak, rart at der nogen der forstår mit indlæg

Ville du selv have det okay med det?

Jeg føler mig nogen gange lidt underlig, fordi min kæreste vitterligt ikke forstår mig- han respekter det, men forstår det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.