hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Efter at have læst en debat om ekskærester vil jeg gerne høre jeres mening om et problem vi har herhjemme.

Min kæreste gik fra sin eks for at være sammen med mig- hun ved det dog ikke.
Vi blev ret hurtige gravide ved et uheld og valgt at beholde barnet.
Min kæreste og hans eks fortsatte som venner og det har jeg aldrig været begejstret for. De første 2 år sås de nærmest 1 gang om ugen og flere gang hvis vi blev uvenner mødtes han med hende for at snakke, hvilket sårede mig dybt. Eksen er veninde med min kærestes gode veninde og de 3 skulle hele tiden ses. Min kæreste og hans eks mener at hun skal være i vores liv som en ven. Og veninden og Eksen spørger altid min kæreste om han ikke vel med dem i byen, ud og spise osv, påtrods af de ved han er meget lidt hjemme og ikke har ret meget tid med sit barn. De er altid utilfredse med den mængde af tid han bruger på dem.
Eksen og veninde har aldrig behandlet mig pænt og kommer de gange vi har ses med spydige kommentar og ondskabsfuldejokes.
Min kæreste siger det ikke er ment som det kommer ud, men jeg tvivler kraftigt.
Efter vores barn er kommet til verden, har Eksen ofte spurgt og min kæreste og vores barn ikke havde lyst til at lave noget sammen med hende og hendes niece.
Jeg sagde allerede under graviditeten at hun IKKE skulle være en del af vores barns liv.
Jeg synes det er en tand for mærkeligt og jeg er slet ikke tryg ved hendes intensioner.
Jeg gik med til at mødes 1 gang da vores barn var spæd, da de presse på konstant og siden har jeg holdt på mit.
Jeg er aldrig en del af invitationen og det er tydeligt at jeg ikke er ønsket af Eksen-min kæreste vil skam gerne have mig med hvis jeg ville.

Ville i synes det var okay, at jere kærestes eks var en del af jeres barns liv og at Eksen kæreste og jeres barn lavede ting sammen alene?

Håber på en god debat

Nej nej nej og endnu en gang nej. I mine ørere lyder det som om at hun prøver at ødelægge jeres forhold. Og forstår ikke at din kæreste ikke vælger at hygge med jer i stedet for at hygge med en eks og deres veninde som alligevel ikke bryder sig om dig ? Jeg havde sagt noget til min kæreste hvis det var mig. Min eks kæreste snakkede hele tiden om hans veninde som er mega forelsket i ham og har været det i mange år. Jeg har snakket med hende 2 gange og kan bestemt ikke lide hende. Hun sprurgte hele tiden om de ikke skulle ses og hver gang spurgte han mig, hvor jeg til sidst spurgte om det er mig eller hende han vil tilbringe tid med. Efter det snakkede de ikke rigtig sammen mere. Bad ham ikke om at droppe kontakten, men vil ikke være i sidste priotet. Jeg vil gerne føle at JEG var kæresten og ikke HENDE.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Loa

Father skriver:

Man høster som man sår.

Måske din kæreste og hans eks. har noget sammen, som i, du og din kæreste, aldrig kan få, og som du reelt har ødelagt.

Derfor mener jeg ikke du er i en position hvor du kan sætte grænser for din kæreste, men at du bare må tilpasse dig en situation, du selv har sat dig i.

Held og lykke.

Af hvad??

Så fordi hendes kæreste har forladt sin x for at være sammen med en anden så har hun fortjent den behandling..... Det var da den mærkeligste holdning....

Anmeld

6. juli 2012

Loa

Dinna88 skriver:

Jeg kan ikke se HVORFOR hun skal jages væk, hvis din kæreste gerne vil være venner med hende. Det skal du, som kæreste, respektere og så løsne snoren lidt.

Altså det er jo helt tydeligt at du er en af de der der bestemt mener at der skal være plads til x kærester i ens liv (at jeg ikke forstår det, er så mit problem) meeeeeen syntes du ikke hendes (og kærestens) opførsel er lige lovlig langt ude??? 

Man spørger sgu da ikke om ham og hans barn skal lave noget med hende og hendes niece?? Som om han var single.... Altså, lige så meget som en ny kæreste skal acceptere at der er en x som åbenbart stadig er inde i billedet, så skal en x da i den grad også acceptere OG RESPEKTERE den nye kæreste...... 

Men bortset fra det TS, så burde der da slet ikke være et problem hvis din kæreste rent faktisk tog hensyn til dig og dine følelser og meninger. Hans og xkærestens opførsler er da simpelthen uacceptabelt, i min verden.

Anmeld

6. juli 2012

TeamRocket

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, manden snakker slet ikke med sine ekser- så jeg ville have det meget mærkeligt med at de skulle møde vores børn, vi har jo selv familie og venner at tilbringe tid med. Med fare for at lyde streng- amen så er vores begges ekser altså ikke noget at samle på, og jeg vil hverken omgåes hans eller mine, og mine børn skal SLET ikke. Det er simpelthen for underligt. Selv om jeg ellers er meget imod at lyde 'snerpet' ville jeg sætte min grænse der. Jeg er lykkelig for vi ingen ekser har i vores liv. 'Kom og mød den dame din far har bollet med en gang' Øhh Nej, ikke på min vagt. Jeg havde nedlagt veto.

Anmeld

6. juli 2012

Dinna88

Loa skriver:

Altså det er jo helt tydeligt at du er en af de der der bestemt mener at der skal være plads til x kærester i ens liv (at jeg ikke forstår det, er så mit problem) meeeeeen syntes du ikke hendes (og kærestens) opførsel er lige lovlig langt ude??? 

Man spørger sgu da ikke om ham og hans barn skal lave noget med hende og hendes niece?? Som om han var single.... Altså, lige så meget som en ny kæreste skal acceptere at der er en x som åbenbart stadig er inde i billedet, så skal en x da i den grad også acceptere OG RESPEKTERE den nye kæreste...... 

Men bortset fra det TS, så burde der da slet ikke være et problem hvis din kæreste rent faktisk tog hensyn til dig og dine følelser og meninger. Hans og xkærestens opførsler er da simpelthen uacceptabelt, i min verden.

Hehe. Jeg er en af dem der mener at det er situationsafhængigt

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Ella

Kongmulle skriver:

Så længe du ikke er veninde med hende, kan jeg overhovedet ikke se hvad hun skal være i jeres liv for.

Nej nej og atter nej

Og min kæreste skulle slet ikke ses med sin kæreste på den måde......

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Ella

Father skriver:

Man høster som man sår.

Måske din kæreste og hans eks. har noget sammen, som i, du og din kæreste, aldrig kan få, og som du reelt har ødelagt.

Derfor mener jeg ikke du er i en position hvor du kan sætte grænser for din kæreste, men at du bare må tilpasse dig en situation, du selv har sat dig i.

Held og lykke.

Hmm forstår jeg rigtigt at du enlig mener det er TS egen skyld at kæreste og x kæreste ikke kan finde ud af han der er passende når han er i et forhold

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Må bare sige at jeg synes det er barnligt... Tror hun er godt og grundigt træt af at du er rendt med ham og har en familie med ham. Synes din kæreste skylder at opføre sig mere voksent.

At jeg ikke ønsker vores barn ogjeg skal være en del af det?
Tror aldrig han bliver helt voksen

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Hmm forstår jeg rigtigt at du enlig mener det er TS egen skyld at kæreste og x kæreste ikke kan finde ud af han der er passende når han er i et forhold

Jeg tror han mener at jeg fortjener at blive behandlet skidt, fordi han TROR jeg har ødelagt deres forhold. Hvilket jeg vil,gøre helt klart at jeg ikke har

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hehe. Jeg er en af dem der mener at det er situationsafhængigt

Kan ikke undlade at undre mig over du kan svare loa, men ikke mit svar på dit knap så behagelig og malplacerede svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.