hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Selvom at mit ønske bliver respekteret, synes jeg stadig det er et problem atvi grundlæggende kan se så forskelligt på sådan en ting. Jeg kan på ingen måde forstå hvordan han kan synes det er helt okay og normalt at hun indbyder v
Ham og vores barn til sådanne sammeværd

Helt enig, og jeg var nok gået helt i baglås hvis det havde været mig i det tilfælde....... 

Har i taget en snak om det? Er hun virkelig en helt fantastisk person som han ikke kan undvære? Eller er det bare fordi der er lidt følelser i klemme at det er svært at slippe kontakten helt.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Kløver

Jeg ville ikke acceptere det, skal han lave aktiviteter med ungen og en kvinde, må det være kvinden i sit liv og ikke en eks. Var noget andet hvis i alle sammen, tog afsted sammen

Anmeld

7. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Ja, er det ikke for mærkeligt?
Forstår ikke hvorfor hun synes de skal det?

De ses ikke så tit mere

kan godt forstå at du er et stort spørgsmålstegn 

Anmeld

7. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jamen hun køre helt sikkert rundt med ham.
Nej, som skrevet ser han hende som en god ven, hvilket jeg ikke forstår, men detvgør han
Men okay, jegchar også en ven som jeg kærestede lidt med for små 10 år siden, men han er ikke en del af vores barns liv og ser ham måske en gang hvertandet år

I sidste ende er det kun dig selv der skal vurdere om det er ok, men jeg fandt mig ike i det....

Men synes helt klart også du skal holde fast ang dit barn, kan lige høre hende når barnet begynder at forstå lidt

" jeg kunne have været din mor" eller " det er jo din mors skyld at din far ikke er sammen med mig"

Anmeld

7. juli 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Efter at have læst en debat om ekskærester vil jeg gerne høre jeres mening om et problem vi har herhjemme.

Min kæreste gik fra sin eks for at være sammen med mig- hun ved det dog ikke.
Vi blev ret hurtige gravide ved et uheld og valgt at beholde barnet.
Min kæreste og hans eks fortsatte som venner og det har jeg aldrig været begejstret for. De første 2 år sås de nærmest 1 gang om ugen og flere gang hvis vi blev uvenner mødtes han med hende for at snakke, hvilket sårede mig dybt. Eksen er veninde med min kærestes gode veninde og de 3 skulle hele tiden ses. Min kæreste og hans eks mener at hun skal være i vores liv som en ven. Og veninden og Eksen spørger altid min kæreste om han ikke vel med dem i byen, ud og spise osv, påtrods af de ved han er meget lidt hjemme og ikke har ret meget tid med sit barn. De er altid utilfredse med den mængde af tid han bruger på dem.
Eksen og veninde har aldrig behandlet mig pænt og kommer de gange vi har ses med spydige kommentar og ondskabsfuldejokes.
Min kæreste siger det ikke er ment som det kommer ud, men jeg tvivler kraftigt.
Efter vores barn er kommet til verden, har Eksen ofte spurgt og min kæreste og vores barn ikke havde lyst til at lave noget sammen med hende og hendes niece.
Jeg sagde allerede under graviditeten at hun IKKE skulle være en del af vores barns liv.
Jeg synes det er en tand for mærkeligt og jeg er slet ikke tryg ved hendes intensioner.
Jeg gik med til at mødes 1 gang da vores barn var spæd, da de presse på konstant og siden har jeg holdt på mit.
Jeg er aldrig en del af invitationen og det er tydeligt at jeg ikke er ønsket af Eksen-min kæreste vil skam gerne have mig med hvis jeg ville.

Ville i synes det var okay, at jere kærestes eks var en del af jeres barns liv og at Eksen kæreste og jeres barn lavede ting sammen alene?

Håber på en god debat

Synes det lyder alt for mærkeligt det der - jeg ville aldrig i mit liv finde mig i det....

For det første, lyder det som om, at du er mest sur på ex-kæresten og hendes veninde, som også er din kærestes veninde.. Men jeg ville nu mest være sur på min kæreste, hvis det var ham der rendte rundt med sin eks....?!!!!

Jeg ville banke i bordet, og insistere på, at det skulle slutte, hvis det gør sig så ked af det, som det selvfølgelig gør..... Du skriver, at eksen og hendes veninde, udmærket ved, at din kæreste ikke har så meget tid der derhjemme med sit barn osv. Men hvad med ham?? Det er ikke noget du synes er underligt, at han ikke lige tænker over? Altså, jeg mener.. Det burde da være ham, du var sur på over, at han ikke er hjemme, og ham der burde sige nej tak til invitationer om byture og diverse....

Håber du finder en løsning - hvis din kæreste ikke er villig til at droppe hende, ser jeg slet ingen grund til at I er sammen, andet end at I har et barn.... Han prioriterer sine ting forkert, i mine øjne....

Anmeld

7. juli 2012

Fenja09

Min x er en af mine bedste kammerater, og er også blevet en en god ven af min kæreste. Så ja, han ser vores datter når han og kæresten kommer på besøg eller vi besøger dem. De venter sig nu og er ret sikker på, at når begge børn bliver gamle nok vil de lege sammen. Det tog min kæreste noget tid at blive god venner med ham, men ikke noget vi nogensinde tænker på eller snakker om idag.

Jeg ser det egentlig ikke som problem, men synes man skal mærke efter hos sig selv om det er noget man ønsker at være en del af og om man kan acceptere at kæresten møder sin eks. Synes det er helt fint, hvis man melder ud fra start af, at man ikke synes det er i orden - så kan kæresten tage stilling derefter.

/Fenja

Anmeld

7. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Kan ikke undlade at undre mig over du kan svare loa, men ikke mit svar på dit knap så behagelig og malplacerede svar

Jeg har ingen notifikation om det fået

Anmeld

9. juli 2012

Father

Anonym skriver:

Tror ikke du har læst min tekst korrekt, men har lavet et mere uddybende fællessvar

Kan garantere dig de ikke har noget særligt sammen og jeg har intet ødelagt.

Spørgsmålet gik på om at I/du ville have det okay, med at din kærestes eks og kæreste var alene sammen med jeres barn/børn

Hvis situationen var som du har beskrevet, så ja.

Anmeld

9. juli 2012

Father

Loa skriver:

Af hvad??

Så fordi hendes kæreste har forladt sin x for at være sammen med en anden så har hun fortjent den behandling..... Det var da den mærkeligste holdning....

Gør dig selv, og forumet, en tjeneste og læs de indlæg du vælger, at svare på.

Jeg skriver ingen steder, at det er fortjent, men, at hun selv, delvist, har været skyld i den situation hun er i nu.

Anmeld

9. juli 2012

Father

Mor til Ella skriver:

Hmm forstår jeg rigtigt at du enlig mener det er TS egen skyld at kæreste og x kæreste ikke kan finde ud af han der er passende når han er i et forhold

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg skal svare efter bedste evne. Ts har til dels, selv sat sig i den situation hun er i.

Hvis hun ikke tvivler på sin kærestes loyalitet, har hun intet at frygte. Tilsyneladende.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.