hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Loa

Father skriver:

Gør dig selv, og forumet, en tjeneste og læs de indlæg du vælger, at svare på.

Jeg skriver ingen steder, at det er fortjent, men, at hun selv, delvist, har været skyld i den situation hun er i nu.

Snak dog ordenligt. 

Hvorfor i alverden er hun selv skyld i det?

Det er vel udelukkende fyrens valg om han vælger at smutte fra en kæreste fordi han måske har fået følelser for en anden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Father

Loa skriver:

Snak dog ordenligt. 

Hvorfor i alverden er hun selv skyld i det?

Det er vel udelukkende fyrens valg om han vælger at smutte fra en kæreste fordi han måske har fået følelser for en anden....

Jeg taler skam ordentligt.

Hvis vi følger din logik, er det vel også kærestens valg, at han vil hænge ud med sin eks-kæreste, med eller uden barn og kæreste...

Anmeld

9. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kongmulle skriver:

Så længe du ikke er veninde med hende, kan jeg overhovedet ikke se hvad hun skal være i jeres liv for.

Hvis jeg havde en kæreste, skulle min kærestes eks sgu ikke være i vores liv på den måde! Ikke tale om..

Anmeld

9. juli 2012

Loa

Father skriver:

Jeg taler skam ordentligt.

Hvis vi følger din logik, er det vel også kærestens valg, at han vil hænge ud med sin eks-kæreste, med eller uden barn og kæreste...

Det skrev jeg jo også til TS, at i bund og grund var det jo ham "den var gal med" eftersom han vælger at tilsidesætte sin kærestes ønsker/følelser for at hænge ud med en x....

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Ella

Father skriver:

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg skal svare efter bedste evne. Ts har til dels, selv sat sig i den situation hun er i.

Hvis hun ikke tvivler på sin kærestes loyalitet, har hun intet at frygte. Tilsyneladende.....

Hvordan til dels????? Det er det jeg ikke helt forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.