At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

B&J

hvis jeg havde så mange penge ville jeg også kunne finde på at give det til daniel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

misundelse er en skide grim ting kan du jo bare sige til hende

Jeg bliver også mødt af foragt og kommentaren " Du bliver klogere når han bliver ældre" Og nej det gør jeg ikke.. jeg kaster ham i det tøj jeg vil - mærketøj eller ej

så shop du bare løs

Anmeld

3. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Heldige unger 

Hvis jeg havde pengene og ikke stod og manglede noget vigtigt, så kunne jeg sikkert også finde på at stor-forkæle min 

Folk skal da gøre lige som de vil så længe pengene er til det.

Anmeld

3. juli 2012

Wimmie

MilleMus1988 skriver:

jaa dem der er heldige med en guldske i røven kan jo sagtens, men min mening er at det er vanvittigt

Din kommentar lugter meget af nedladenhed og misundelse... Måske hun har arbejdet hårdt for pengene, vundet i lotto, arvet eller noget andet.

Anmeld

3. juli 2012

Missq4

hold da op nej jeg kunne ikke drømme om at bruge så mange penge på tøj syntes det er lidt vildt men hvis man mener at ens børn skal gå i mærke tøj fra de er helt små jamen så kan jeg da goddt se at det måske ikke er så mange men jeg kunne bestemt ikke finde på det heller ikke hvis jeg havde den slags penge til at kunne bruge på det

Anmeld

3. juli 2012

Carina:-)

Jeg bruger mere på mine børn,og købe også selv for et stort beløb til mig selv nu der er udsalg

Det er jo uendeligt ligegyldigt hvad du bruger pengene på så længe det er dine egne

Anmeld

3. juli 2012

Muhmi

MilleMus1988 skriver:

jaa dem der er heldige med en guldske i røven kan jo sagtens, men min mening er at det er vanvittigt

Hehe, det var da en kommentar der stinker langt væk af misundelse

TS:

Jeg kunne godt finde på at bruge mange penge på tøj, til os alle sammen hvis vi havde pengene til det... Lyder som om at dine unger bliver rigtig godt klædt på

Anmeld

3. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej

Jeg ville nok ogsaa blive chokeret, hvis der var en der fortalte mig det. For det er mange penge at bruge paa bare toej. Noget jeg aldrig ville goere, ikke engang hvis jeg havde raad til det, tror jeg. For jeg vil hellere koebe hen af vejen, for lige pludselig kommer der et eller andet man gerne vil have, og saa har man brugt alle sine penge.

Men hvis du har pengene til det og vil bruge det paa toej, saa fred med det. men ja, jeg synes det er meget.

Anmeld

3. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Personligt kunne jeg ikke finde på det. Men har du pengene til det og er det hvad du vil bruge dem på, så er det da det du skal

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Hvis pengene var til det havde jeg sikkert også gjort det

Elsker at bruge penge på mine børn

Din veninde er bare misundelig .. Hvem ville ikke være det ??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.