Vugge el. direkte i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

L&V

1990 skriver:

Okay. Det kommer sikkert helt naturligt så. Men hyggeligt lyder det da.

Det tror jeg det gør ja Ih det er det os. Vi putter os stadig om morgenen så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Missq4

1990 skriver:

Ej hvor smart. Så har du også selv syet betrækket?

Så burde jeg vel også kunne lave min egen sengerand. Hvis man skal have en 'tyk' en, koster de jo 600 kr. (I hvert fald alle dem jeg har kunne finde) og det synes jeg er mange penge.

ja jeg har selv syet min og det er ikke så svært mål dine stykker og læg 1 cm til hele vejen rund og så sæt lynlås i så du kan tag det af jeg vask og ja det er meget billiger men kan nogen gange for en billig skummadras til jysk til 125 normal pris og så har de den nogen gange på tilbud og stoffet kan jo bare være noget billigt noget

Anmeld

2. juli 2012

Camilla30

1990 skriver:

Mange tak for dit svar.

Hvad med puder, kan de bruges til at få sengen til at føles mindre i starten? Eller er det en dum ide? Så et billede af en tremmeseng med puder i nemlig, ved dog ikke om de blot var til pynt i dagtimerne.

Man kan få tremmesenge med 'indlægs'puder' til den første tid hvor baby er lille, så det tænker jeg vil være en fin løsning Bare de ikke er for små og de ikke kommer til at vælte for meget rundt så de kan lande ovenpå baby

Anmeld

3. juli 2012

1990

Mortil2tiloktober skriver:

Nu ved jeg ikke hvad for slags vugge du er til .
Jeg selv har den som hedder Monica hos babySam .
Og der har fulgt madres med .

Men jeg vil sige de fleste vugger kan du købe til i baby butikker .
Byd evt på den du forelsker dig i og undersøg så om du kan købe en madres i en butik .

Okay. Tak for de gode råd.

Anmeld

3. juli 2012

1990

Missq4 skriver:

ja jeg har selv syet min og det er ikke så svært mål dine stykker og læg 1 cm til hele vejen rund og så sæt lynlås i så du kan tag det af jeg vask og ja det er meget billiger men kan nogen gange for en billig skummadras til jysk til 125 normal pris og så har de den nogen gange på tilbud og stoffet kan jo bare være noget billigt noget

Ja, det har du helt ret i. Det lyder smart. Min mor er også ret handy hvad sådan noget angår, så jeg kan vel altid få hjælp til den tid.

Anmeld

3. juli 2012

1990

Camilla30 skriver:

Man kan få tremmesenge med 'indlægs'puder' til den første tid hvor baby er lille, så det tænker jeg vil være en fin løsning Bare de ikke er for små og de ikke kommer til at vælte for meget rundt så de kan lande ovenpå baby

Ja, det har du selvfølgelig ret i. Det er noget jeg må undersøge.

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

1990 skriver:

Hej alle

Jeg har ikke kunne læse mig frem til svaret på mit spørgsmål, måske fordi det er så dumt at jeg er den første der ikke kender svaret. Men nu prøver jeg at spørge jer nuværende og kommende mødre.

Mit spørgsmål er: Når man har født, er det så nødvendigt at lade barnet sove i en vugge det første stykke tid, eller kan man spare penge og bruge en tremmeseng fra starten af?

(Sidder og prøver at renge ud hvad babyudstyr vil koste, hvad der er nødvendigt, hvad der er luksus at have osv. nemlig)

Jeg håber nogen forbarmer sig over mig, og besvarer mit spørgsmål.

hej med dig..

kan se mange har svaret så jeg gentager sikkert dem..

men hvis du køber en "seng i seng" i ønske børn kan du bruge den i trammesengen og derved er det ikke nødvendigt med vugge..

jeg vælgr kun at bruge vugge da jeg har fået en jeg kan låne

der ud over har jeg skrevet sådan en "hvad er vigtig de første 3 måneder liste" måske du vil se den ?

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

lkuJunkunnkunneg

hej med dig..

kan se mange har svaret så jeg gentager sikkert dem..

men hvis du køber en "seng i seng" i ønske børn kan du bruge den i trammesengen og derved er det ikke nødvendigt med vugge..

jeg vælgr kun at bruge vugge da jeg har fået en jeg kan låne

der ud over har jeg skrevet sådan en "hvad er vigtig de første 3 måneder liste" måske du vil se den ?

Jeg kunne godt tænke mig at se din liste , hvis du har lyst til at dele ?

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at se din liste , hvis du har lyst til at dele ?

er på vej ud af døren, men hvis du lige sender mig en privat besked med en påmindelse så sender jeg den i aften  

Anmeld

3. juli 2012

MissTas

1990 skriver:

Hej alle

Jeg har ikke kunne læse mig frem til svaret på mit spørgsmål, måske fordi det er så dumt at jeg er den første der ikke kender svaret. Men nu prøver jeg at spørge jer nuværende og kommende mødre.

Mit spørgsmål er: Når man har født, er det så nødvendigt at lade barnet sove i en vugge det første stykke tid, eller kan man spare penge og bruge en tremmeseng fra starten af?

(Sidder og prøver at renge ud hvad babyudstyr vil koste, hvad der er nødvendigt, hvad der er luksus at have osv. nemlig)

Jeg håber nogen forbarmer sig over mig, og besvarer mit spørgsmål.

vi brugte liften som stod ved siden af vores seng de første 8 uger, da hun blev 8 uger kom hun direkte i tremmesengen på sit eget værelse og har sovet igennem fra 21.30-07.00 lige siden en vugge er slet ikke nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.