1990 skriver:
Mange tak for dit svar. 
Det med liften lyder smart. Den har man jo alligevel.
Hvad er din erfaring med hensyn til køb af vugge og tremmeseng? Her tænker jeg på om i valgte at bruge de ekstra penge på noget design og kvalitetsmærker eller om i mener eksempelvis Ikeas baby møbler er udemærket?

Det der kan være en god ide at kigge efter, når du køber en tremmeseng, er om man kan sænke siden på den, tage den ene side, eller nogle af tremmerne af og om bunden kan hæves og sænkes. Det gør det nemmere og du kan bruge sengen i længere tid.
Du spørger om det vil være en god ide at komme puder i sengen. Nej det tror jeg ikke. Ville i hvert fald selv vøre bange for at de faldt ned over hovedet på baby.
Med hensyn til om man skal være urolig, hvis de ligger i en seng. Nej det ville jeg ikke være, for du sover en ikke særlig dyb søvn, for du ligger hele tiden og lytter efter baby, så du kommer heller ikke til at lighge dig på baby.
Det kan så være at "farmand" sover tungt og derfor kan det være at baby kun skal ligge ved siden af dig og ikke i smørhul. Andre tidspunkter hvor man jkan sove tungt er hvis man tager medicin eller har drukket alkohol.
Anmeld