Vugge el. direkte i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Clisolka

1990 skriver:

Hej alle

Jeg har ikke kunne læse mig frem til svaret på mit spørgsmål, måske fordi det er så dumt at jeg er den første der ikke kender svaret. Men nu prøver jeg at spørge jer nuværende og kommende mødre.

Mit spørgsmål er: Når man har født, er det så nødvendigt at lade barnet sove i en vugge det første stykke tid, eller kan man spare penge og bruge en tremmeseng fra starten af?

(Sidder og prøver at renge ud hvad babyudstyr vil koste, hvad der er nødvendigt, hvad der er luksus at have osv. nemlig)

Jeg håber nogen forbarmer sig over mig, og besvarer mit spørgsmål.

De første 3 mrd. sov Isabella imellem os i vores seng - derefter kom hun i sin egen tremmeseng i liften  Jeg tror hun har været 4-5 mrd da liften blev for lille til hende, men så fyldte vi tremmesengen ud med bamser i stedet, så ikke den virkede så stor 

Vi havde/har ikke plads til en vugge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1990 skriver:

De var lige tre tip i én besked. Mange tak.

Så lidt.

Nogle børn (selvfølgelig ikke alle) vil også gerne vugges når de ikke er i vuggen mere og det er rigtig ærgeligt. Jeg synes det er nemmest at lære dem at falde i søvn selv uden at blive vugget fra start

Anmeld

5. juli 2012

Pige2009

1990 skriver:

Hej alle

Jeg har ikke kunne læse mig frem til svaret på mit spørgsmål, måske fordi det er så dumt at jeg er den første der ikke kender svaret. Men nu prøver jeg at spørge jer nuværende og kommende mødre.

Mit spørgsmål er: Når man har født, er det så nødvendigt at lade barnet sove i en vugge det første stykke tid, eller kan man spare penge og bruge en tremmeseng fra starten af?

(Sidder og prøver at renge ud hvad babyudstyr vil koste, hvad der er nødvendigt, hvad der er luksus at have osv. nemlig)

Jeg håber nogen forbarmer sig over mig, og besvarer mit spørgsmål.

Jeg brugte vugge, da min egen vugge fra jeg var barn er blevet restaureret. Du kan dog sagtens bruge tremmesemg fra starten, da man kan få dem, hvor bunden kan hæves Jeg brugte ikke lift, men Voksipose, da jeg synes lift er spild af penge

Anmeld

5. juli 2012

1990

Babymor2010 skriver:

De første 3 mrd. sov Isabella imellem os i vores seng - derefter kom hun i sin egen tremmeseng i liften  Jeg tror hun har været 4-5 mrd da liften blev for lille til hende, men så fyldte vi tremmesengen ud med bamser i stedet, så ikke den virkede så stor 

Vi havde/har ikke plads til en vugge 

Vi har heller ikke så meget plads.

Mange tak for dit svar.

Anmeld

5. juli 2012

1990

mor:) skriver:

Så lidt.

Nogle børn (selvfølgelig ikke alle) vil også gerne vugges når de ikke er i vuggen mere og det er rigtig ærgeligt. Jeg synes det er nemmest at lære dem at falde i søvn selv uden at blive vugget fra start

Se det havde jeg slet ikke tænkt over. Godt du siger det.

Anmeld

5. juli 2012

1990

Baagøe skriver:

Jeg brugte vugge, da min egen vugge fra jeg var barn er blevet restaureret. Du kan dog sagtens bruge tremmesemg fra starten, da man kan få dem, hvor bunden kan hæves Jeg brugte ikke lift, men Voksipose, da jeg synes lift er spild af penge

Ja jeg har også tænkt, at det kunne være rart hvis den kunne undværes. Så jeg er rigtig glad for alle de tips jeg har fået her på tråden.

Anmeld

5. juli 2012

1990

Princesspigen skriver:

du får den lige på en privat besked her inde, det er lidt nemmere sys jeg

Det kan du have ret i, jeg vil spændt afvente beskeden så.

Anmeld

5. juli 2012

modesty

Vi købte en vugge, men brugte den aldrig. Han sov i dobbeltsengen med mig de første 6 uger, derefter i sin lift, og da han var ca. 4 mdr. kom han over i tremmesengen.

Anmeld

6. juli 2012

1990

modesty skriver:

Vi købte en vugge, men brugte den aldrig. Han sov i dobbeltsengen med mig de første 6 uger, derefter i sin lift, og da han var ca. 4 mdr. kom han over i tremmesengen.

Okay. Mange tak for dit svar.

Anmeld

6. juli 2012

Pige2009

1990 skriver:

Ja jeg har også tænkt, at det kunne være rart hvis den kunne undværes. Så jeg er rigtig glad for alle de tips jeg har fået her på tråden.

Ja, det er dejligt med masser af input, når man nogle gange er lidt på bar bund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.