Vugge el. direkte i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Missq4

hvordan sætter man billeder ind nogen der ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

SHERO

1990 skriver:

Org ja, det lyder smart. Ligesom en transportabel seng.

Men hvor længe kan man bruge liften som seng? Bare til de bliver for 'lange' til den, eller hvad? (Undskyld hvis jeg spørger dumt)

Jahh her sov han i den til han blev for tung at slæbe op og ned af trapperne i den.. kan ikke helt huske hvor længe det var, derefter sov han bare i tremmesengen...

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

Ja, kan du da dele det herinde så jeg kan se det? (Er ny herinde, så der er meget jeg ikke kender til).

det skal lige siges at betrækket trænger til at blive vasket da drengene stadig bruger dem til at lege med og ligge op af osv. og lige nu står de bare på en alm. seng betrækket er lige til at tag af og vask. og de to små kan flyttes alt efter hvor stor man gerne vil ha den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2012

1990

MoarHvidovre skriver:

Vi brugte liften et par måneder, hvorefter de kom op i tremmesengen. Vi brugte den dog i 6 mdr i barnevognen.

Okay. Mange tak for dit svar.

Anmeld

2. juli 2012

1990

VNB skriver:

sådan havde jeg det også ALT skulle helst stå klart, for jeg gad ikke stresse med det få uger inden fødslen  

Det forstår jeg godt. Jeg tænker ligeså meget på hvor mange penge der skal sparres sammen til udstyr. Så en tråd herinde der hed noget med liste over udstyr til de første par måneder, den skal jeg helt sikkert lige have læst.

Anmeld

2. juli 2012

mortilnoahogmelina

1990 skriver:

Mange tak for dit svar. Jeg er en erfaring ringere nu.

Hehe .. Det var godt med en erfaring rigere

Det Kan i hvertfald godt betale sig at købe sådan ting brugt hvis ikke man flyder i penge og ønsker vugge .
Tremmesengen har du så ca 6 måneder at spare op til da man først bruger den omkring 6 måneder .

Anmeld

2. juli 2012

1990

Missq4 skriver:

det skal lige siges at betrækket trænger til at blive vasket da drengene stadig bruger dem til at lege med og ligge op af osv. og lige nu står de bare på en alm. seng betrækket er lige til at tag af og vask.

Ej hvor smart. Så har du også selv syet betrækket?

Så burde jeg vel også kunne lave min egen sengerand. Hvis man skal have en 'tyk' en, koster de jo 600 kr. (I hvert fald alle dem jeg har kunne finde) og det synes jeg er mange penge.

Anmeld

2. juli 2012

1990

Tullen85 skriver:

Jahh her sov han i den til han blev for tung at slæbe op og ned af trapperne i den.. kan ikke helt huske hvor længe det var, derefter sov han bare i tremmesengen...

Okay. Ja, så det er jo lidt en vurderingssag.

Anmeld

2. juli 2012

1990

Mortil2tiloktober skriver:

Hehe .. Det var godt med en erfaring rigere

Det Kan i hvertfald godt betale sig at købe sådan ting brugt hvis ikke man flyder i penge og ønsker vugge .
Tremmesengen har du så ca 6 måneder at spare op til da man først bruger den omkring 6 måneder .

Ja det er rigtigt. Jeg har set på en masse forskellige og mit største 'problem' er egentlig, at når man køber brugt synes jeg mange af de billige sælges uden madras; hvad gør man så? Det er jo ikke sikkert det er en kendt mærkevare vugge som man kan købe madras til i div. babyforretninger. Eller hvad?

Anmeld

2. juli 2012

mortilnoahogmelina

1990 skriver:

NNuuvevedlje

Ja det er rigtigt. Jeg har set på en masse forskellige og mit største 'problem' er egentlig, at når man køber brugt synes jeg mange af de billige sælges uden madras; hvad gør man så? Det er jo ikke sikkert det er en kendt mærkevare vugge som man kan købe madras til i div. babyforretninger. Eller hvad?

Nu ved jeg ikke hvad for slags vugge du er til .
Jeg selv har den som hedder Monica hos babySam .
Og der har fulgt madres med .

Men jeg vil sige de fleste vugger kan du købe til i baby butikker .
Byd evt på den du forelsker dig i og undersøg så om du kan købe en madres i en butik .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.