er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Heidi.

Mebach skriver:

Hmm...
Kan du huske Jørn???

Puhhhh Jeg får en knude i min mave nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Findusinde

Mebach skriver:

Hmm...
Kan du huske Jørn???

Husker ham med blødende hjerte.. Og har tænkt på netop ham, mange gange den sidste tid i visse indlæg....

Anmeld

1. maj 2009

Cstinne

Ryster bare på hovedet...

Anmeld

1. maj 2009

Sesse89

Det var jo helt morsomt at læse den tråd.

Men seriøst hvor lavt kan man opføre sig når man skal være mor.
Ingen tvivl om at en 16-årig sagtens kan være en li så god mor som en der er ældre. Men hvis den opførelse også bliver brugt til hverdag overfor barnet, så burde kommunen komme ind i billedet, for det er da bare ikk accepeltabelt.

Og dette her er nu en side hvor der kan/ skal debatteres, så kan man bare OVERHOVEDET ikke forvente at ALLE er eninge i det man skriver. Og bare giver en ret fordi de vil have ro. Kan man ikk tåle kritik eller at der bliver sat spørgsmålstegn ved visse ting, tja så er det nok ikk her man skal være eller for den sags skyld på andre sider.

Så måske bare snak med en veninde om det der bare giver en ret!

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Der sker da godt nok noget her inde for tiden

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

Husker ham med blødende hjerte.. Og har tænkt på netop ham, mange gange den sidste tid i visse indlæg....

syns i skal lukke røven nu, i begynder og sige jeg vil behanle mit barn som jørn fyck i til og brække jer over man uha ja i får så ondt i maven pas nu bare jers børn okay , får også helt ondt i maven af du skal være mor fuck du nok liesom dem ja gør du , hvor dum er i man

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Mebach skriver:

Hmm...
Kan du huske Jørn???

Ham sad jeg også lige og tænkte på

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Sesse89 skriver:

Det var jo helt morsomt at læse den tråd.

Men seriøst hvor lavt kan man opføre sig når man skal være mor.
Ingen tvivl om at en 16-årig sagtens kan være en li så god mor som en der er ældre. Men hvis den opførelse også bliver brugt til hverdag overfor barnet, så burde kommunen komme ind i billedet, for det er da bare ikk accepeltabelt.

Og dette her er nu en side hvor der kan/ skal debatteres, så kan man bare OVERHOVEDET ikke forvente at ALLE er eninge i det man skriver. Og bare giver en ret fordi de vil have ro. Kan man ikk tåle kritik eller at der bliver sat spørgsmålstegn ved visse ting, tja så er det nok ikk her man skal være eller for den sags skyld på andre sider.

Så måske bare snak med en veninde om det der bare giver en ret!

bare fordi kumun har gjordt så du skulle fjerne et barn er ik mit problem for har jeg læst ,

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
møllerher! skriver:

syns i skal lukke røven nu, i begynder og sige jeg vil behanle mit barn som jørn fyck i til og brække jer over man uha ja i får så ondt i maven pas nu bare jers børn okay , får også helt ondt i maven af du skal være mor fuck du nok liesom dem ja gør du , hvor dum er i man

Det er vist de fleste gange fuck jeg har set i et indlæg

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

møllerher! skriver:

Nu kunne jeg snildt finde på en masse at skrive til dig.. Men jeg nægter simpelthen at synke ned på dit enormt lave niveau...

Jeg håber inderligt at du vil vokse med opgaven..................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.