er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Tina2

Forstår simpelthen ikke du opretter et indlæg hvis alle SKAL være enige med dig?!! Hvor fedt er det så lige at være i et debatforum!????

Ingen dømmer dig fordi du køber en startpakke, jeg personligt skrev bare fra mine egne erfaringer og skrev ikke hvad du skulle eller ikke skulle.....

Synes det er rigtig dårligt du skaber dig sådan over folks svar til dig! Tror sgu også du skal bevæge dig over på ungmor.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Sorry, men det her er edermame god underholdning på en kedelig fredag eftermiddag

Anmeld

1. maj 2009

Tina2

Rikke skriver:

Sorry, men det her er edermame god underholdning på en kedelig fredag eftermiddag

Ha ha, ja jeg har lige været væk siden jeg skrev første indlæg og fik da et helt chok over alle de svar der har været siden, he he.......

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Sådan kan man jo også vælge at anskue det....jeg synes bare det er virkelig sørgeligt og meget, meget trist...det giver mig ondt i maven, da jeg kan mærke hvor mange ting der ikke hænger sammen. Sætter min lid til at vores socialesystem og netværk fungerer og hjælper til...for der er noget her der er helt HELT galt.
Knus Eva...som er lidt trist...

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Jo, det er billigt... Men jeg ville ikke benytte sådanne et tilbud, men det dem der ikke har meget at gøre med er det dejligt. De vogne der følger med er som regel Trille eller noget i den dur, og det ville jeg ikke købe. Jeg ville vælge en Emmaljunga eller Odder.. Hvis jeg var gravid nu, Det er noget der holder. Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme, og den er 5½ år, den fejler ikke noget, den er så go kvalitet. Brugt til 2 børn, og brugt meget..

Men tillykke med dine ting

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

møllerher! skriver:

øhh, DET ER MED , SÅ HAHA

KÆFT du er godt nok latterlig.. Kan du slet ikke fatte at de søde kvinder herinde råder og vejleder dig? Jeg skulle nok mene at vi ved hvad vi snakker om... Mange af os er trods alt det dobbelte af din alder og har flere børn. Det handeler om kvalitet. Er det gode madrasser? Dit barn skal ligge der, kan barnet ånde igennem? Eller er det noget billigt L.... Tro mig Babysam sælger også Billigt CRAP... Hvornår går det op for dig at når man skriver noget herinde så får man svar. Du kan ALDRIG bruge svarene, og er pisse flabet... Hva Fanden skriver du så for?????

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Eva skriver:

Sådan kan man jo også vælge at anskue det....jeg synes bare det er virkelig sørgeligt og meget, meget trist...det giver mig ondt i maven, da jeg kan mærke hvor mange ting der ikke hænger sammen. Sætter min lid til at vores socialesystem og netværk fungerer og hjælper til...for der er noget her der er helt HELT galt.
Knus Eva...som er lidt trist...

Hmm...
Kan du huske Jørn???

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

møllerher! skriver:

fordu du skulle ha noget og spør om hehe jeg kifter navn når jeg lyst hhe

Endnu engang.. Du er flabet.

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

eliasogmor skriver:

det lyder meget underligt at man kan få 30000 kr "bare" fordi man er under 18....hvilken kommune bor du i???

Det passer heller ikke!

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Hmm...
Kan du huske Jørn???

Desværre ja...og derfor jeg bliver rigtig skidt til mode og bange...øv, hvor er det bare trist,...virkelig meget...
Puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.