er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Sesse89

møllerher! skriver:

bare fordi kumun har gjordt så du skulle fjerne et barn er ik mit problem for har jeg læst ,

Nu har min sag jo ikk en disse med din at gøre. og det er ikk noget som kan samlignes. og du kan slet ikk tillade dig at udtale dig på den måde når du ikk ved hvorfor eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

christinam

Sesse89 skriver:

Nu har min sag jo ikk en disse med din at gøre. og det er ikk noget som kan samlignes. og du kan slet ikk tillade dig at udtale dig på den måde når du ikk ved hvorfor eller noget.

ØH DU KAN IKK TILLADE DIIQ OG UDTALE DIIQ OM MIT!!! så fej for din egen dør føst tak

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Er det 1 april i dag og ikke 1 maj??
Det må sku være en aprilsnar det her ??

Anmeld

1. maj 2009

Sesse89

densøde1992! skriver:

ØH DU KAN IKK TILLADE DIIQ OG UDTALE DIIQ OM MIT!!! så fej for din egen dør føst tak

Puha det var hårdt men nu er den da rent.

tak fordi du li minded mig om det

Anmeld

1. maj 2009

Janep

heh hold da op...

sys godt nok denne debat er totao latterlig.

ja jeg gir jer allesammen ret i en lile ny er pisse træls at høre på og sys egentlig os bare hun ska forlade siden

Men i må da snart vide nu hvordan hun er når i svare på hendes indlæg?

jg har svaret på det første indlæg hun skrev herinde og det næste derefter gad jeg simpelthen ikke mere

i ved jo hvordan hun svare jer så hvorfor overhovedet hisse sig op over det?

kramz mig som har haft en ssuuuuper dag med kæresten og en datter der havde en go dag i dp

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Sesse89 skriver:

Puha det var hårdt men nu er den da rent.

tak fordi du li minded mig om det

Ja, det var sørme pænt af hende, liiiige at nævne det, hvis du nu skulle ha glemt det..

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Janep skriver:

heh hold da op...

sys godt nok denne debat er totao latterlig.

ja jeg gir jer allesammen ret i en lile ny er pisse træls at høre på og sys egentlig os bare hun ska forlade siden

Men i må da snart vide nu hvordan hun er når i svare på hendes indlæg?

jg har svaret på det første indlæg hun skrev herinde og det næste derefter gad jeg simpelthen ikke mere

i ved jo hvordan hun svare jer så hvorfor overhovedet hisse sig op over det?

kramz mig som har haft en ssuuuuper dag med kæresten og en datter der havde en go dag i dp

Jeg anede ikke det var hende....nyt navn konstant...men ja, bare hun ville blive væk når der intet positivt er...men mange børn har brug for opmærksomhed og hellere negativt end ingen...så vi er jo alle med til at holde hende i live...

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

eliasogmor skriver:

det lyder meget underligt at man kan få 30000 kr "bare" fordi man er under 18....hvilken kommune bor du i???

Det os noget fis det kunne min kusines veninde ikk.

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Eva skriver:

Jeg anede ikke det var hende....nyt navn konstant...men ja, bare hun ville blive væk når der intet positivt er...men mange børn har brug for opmærksomhed og hellere negativt end ingen...så vi er jo alle med til at holde hende i live...

Ja hun skifter navn konstant..
Ved ikke om hun tror vi er dumme og så ikke kan genkende hende..
Men det tror hun jo nok og dømme ud fra de svar hun kommer med..

Og du har helt ret i at BØRN har brug for opmærksomhed og de tager lige såvel den negative som den positive...
Bare ærgeligt at det er sådan..

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg mangler en "rysten på hovedet opgivende smiley".....

den har vi manglet mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.